Doesburg, deel 2   7 comments

Vandaag ga ik weer verder met foto’s die ik in Doesburg heb gemaakt.
Het was februari dus de bomen waren nog kaal en het was een hele koude dag.
In de collage slechts een beperkt aantal van de deurkloppers die we tegenkwamen, de meest bijzondere heb ik er in gezet.

Wordt vervolgd.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 1, 2015 by Ank Pot in Museum, Nederlandse steden

Tagged with , , , ,

7 responses to “Doesburg, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele fraaie serie met ook mooie details. De deurkloppers vind ik echt helemaal te gek, wat heb je dat mooi gedaan Ank, mijn welgemeende compliment.

  2. Gisteren wilde het niet lukken om een reactie te plaatsen, dus probeer ik het nog maar een keer. Je laat ons hier een hele fraaie serie foto’s zien Ank. De collage met deurkloppers, vind ik echt geweldig, heel leuk en mooi gedaan hoor.

  3. Mooie serie, wel wat koud nog maar ja, februari … Het terras zal nu wel goed bezet zijn!
    De collage is heel keurig gemaakt. Top! Heb een mooi weekend. Gr Jan W

  4. Leuke serie, vooral de collage van de deurkloppers is heel leuk gedaan.

  5. Wat deurkloppers betreft, kom je in Doesburg zeker wel aan je trekken.
    En dan te bedenken, dat dit nog maar een gedeelte is!!!
    Maar ook de panden mogen er zijn. Sommige hebben vrolijke kleurtjes😀
    Fijne zondag! Het weer valt enorm mee, hè?

  6. Een plaatsje waar je wel een paar dagen zoet bent met fotograferen zie ik.
    Collage deurklopper prachtig!
    De andere foto’s krijgen van mij dezelfde score dus je heb een top serie weten te scoren.

    Gr. Frans

  7. Hoi Ank,
    dit is weer een heel rijk uitgerust blog. Prachtig om al die geweldige mooie details te zien en wat helemaal geweldig is, zijn al die deurkloppers. Je zegt dat he alleen de mooiste erin hebt gezet dus je zal er dan heel wat gezien hebben. Werkelijk prachtige foto’s.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

