Vlieg er eens uit!   15 comments

Een rondje rond de Dobbevijver leverde me van de week een flink aantal vliegfoto’s op.
Helaas niet allemaal met het licht op de goede plek.
Kijk en oordeel zelf!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 10, 2015 by Ank Pot in Vogels, Zwanen

Tagged with , , , , , , ,

15 responses to “Vlieg er eens uit!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toch een reeks heel mooie foto’s Ank !

  2. Dit soort foto’s zijn echt niet makkelijk te maken hoor Ank, ik vind het een hele fraaie serie.

  3. geweldig knappe mooie serie Ank!

  4. Fraaie serrie hoor, nr. 1 is mijn favoriet.

  5. Heel mooi gedaan.

  6. Hier wil ik wel even jaloers op worden, Ank. ’n Prachtige serie en dat licht….niks mis mee!
    Gr Jan W

  7. Zo!!!!! Dit zijn echt hele mooie foto’s Ank!
    ik heb echt wel moeite met vliegbeelden maar jij draait je hand er niet voor om.
    Met het leicht valt het ook best mee want alle vogels zijn mooi en duidelijk zichtbaar.
    Natuurlijk is een lichtje in het oog heel mooi maar als de zon niet schijnt kan dat ook niet.

    Groetjes, Helma

  8. Hai Ank,

    Erg knap gedaan hoor. De reiger en de zwaan staan er prachtig op. Goed qua scherpte en kleuren. De ganzenfoto is ook een mooie. Sta je daar op een dijkje? Leuk namelijk dat je de vogels op die hoogte hebt kunnen fotograferen. De ekster is wel jammer qua licht., want vooral de eerste daarvan is schitterend. Erg knap dat je die zo gemaakt hebt, want dat valt toch nog niet mee. Als het licht dan niet meewerkt heb je gewoon pech. Neemt niet weg dat het moment op zich top is.

    Groetjes,
    René

  9. Je hebt wel gelijk, Ank… maar het zijn toch prachtige actie foto’s!
    Ik heb er van genoten…
    Lieve groetjes, Anna

  10. Bij de ganzen sta ik net als bij alle andere foto’s op de wallekant van de vijver. Af en toe is dit wat hoger in de aanloop naar een bruggetje maar bij de ganzen stond ik zelfs op waterniveau hoogte. Ze vliegen daar gewoon vaak vrij laag😉

  11. Je kunt ook niet alles hebben Ank zoveel foto’s van vogels in de vlucht en dan ook nog overal het juiste licht
    jaloers makende serie laat je hier zien, prachtige vogels in de vlucht foto’s en zoveel verschillende soorten.

  12. Toch een prachtige serie, Ank.
    Bij de zwanen hoor ik het geluid er zelfs bij🙂
    De eerste van de reiger is ook mooi, al gaat me nu steeds het spreekwoord “met hangende pootjes terugkomen” door de kop😛
    Fijne dag!

  13. Er is toch niks mee ?
    Prachtige duidelijke visuele lessen in het `vliegen`

  14. Ik vind het knap, kunstig en mooi, Ank. Geweldige serie, waarvan ik de zwanen het mooiste vind. Ik doe het je niet na. Groetjes, Joke

  15. Vliegende vogels een van de lastigste onderwerpen maar wat jij laat zien daar ben ik jaloers op prachtig.

    Ank een heel fijn weekend.

Geef een reactie

