Aqua Zoo, Ringstaartmaki’s   7 comments

Ik ga verder met de Ringstaartmaki’s die zowel in een binnen- als buitenverblijf zaten.
Van het binnenverblijf plaats ik geen foto’s want de ramen spiegelden te erg.
Wel jammer want daar zaten de moeders met jongen.
In het buitenverblijf liep je weer tussen de diertjes door waardoor je ze goed kon fotograferen.
De eerste twee foto’s zijn van een groepje dat bij elkaar zat, de voor- en achterkant.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 21, 2015 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , ,

7 responses to “Aqua Zoo, Ringstaartmaki’s

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ank maki altijd een dankbaar onderwerp in het analoge tijdperk ook vaak gefotografeerd maar nooit zo mooi als jij.

    Gr. Frans

  2. Deze aapjes staan er prachtig op hoor Ank, foto 3 is een regelrechte topper…..schitterend!

  3. De derde van boven-, maar ook die van onderaf, dat zijn mijn favorieten.
    Maar de hele serie is top hoor, Ank. Heel goed gedaan. Heb een mooi weekend.
    Gr Jan W

  4. Mooie serie geworden van deze fotogenieke beestjes
    Fijn pinksterweekend toegewenst

  5. Grappige om te zien deze dieren, prachtige serie en de eerste een schitterende groep foto van deze apen
    ze hadden het zeker koud dat zo lekker tegen elkaar aan kropen

    RE: Leuk om Janny ook eens te zien, tenminste ik neem aan dat zij het is.
    Klopt dat is Jannie Ank, en ze zit tegenwoordig meer op Facebook dan dat ze nog wat aan het blog doet.

  6. Echt geweldig Ank,
    het is net of ik daar zelf loop te wanldelen🙂
    Prachtige scherpe en heldere foto’s en zo mooi van kleur.
    Mijn complimenten.

    Groetjes, Helma

  7. Schitterende serie, ik vind ringstaartmaki’s altijd heel leuk om te zien, maar best lastig om te fotograferen, ze zitten haast niet stil, en dan die lange staart…..prachtige foto’s heb je ervan kunnen maken.

Geef een reactie

