Op een mooie Pinksterdag   10 comments

We gaan verder met de foto’s die ik op eerste Pinksterdag in de omgeving van Bathmen heb gemaakt.
Het was prachtig weer en overal zag je juffers en libellen maar ook andere insecten.
En ook de nodige bloemen kwamen we tegen.

WORDT VERVOLGD!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

10 responses to “Op een mooie Pinksterdag

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ank deze serie is weer een genot om naar te kijken wat zijn de foto’s weer mooi.

    Gr. en een fijn weekend.

    frans

  2. Een erg mooie serie Ank, er zitten juweeltjes van macro’s bij hoor, mijn compliment.

  3. Prachtige serie weer, Ank, een ereprijs waardig De Waterviolier kende ik nog niet, een heel mooi bloempje!!
    Naast de Ereprijs is de Zwartkopvuurkever mijn favoriet! Wat een acrobaat!!
    Ik wens je een schitterend weekend. Gr Jan W

  4. Genieten van je macro en pinksterdag foto’s Ank, prachtige gevarieerde serie
    mooie details en kleuren, schitterende foto’s

  5. Je hebt zo al heel wat mooie libellen en juffers gezien Ank.
    Ik heb ze nog niet eens hihi…. Ook de bloemen mogen er zijn.
    Ik zag ook een smaragdlibel en dat is ene libel die ik nog nooit zelf heb gezien.
    Prachtig blog Ank.

    Groetjes, Helma

  6. Wat een mooie serie is dit weer.
    Prachtig en die Pinksterblommem…zo lief
    Was die blauwe lijnzaad ?
    Fijn weekend

  7. Mooie serie weer, vooral foto 10 vind ik heel mooi.

  8. schitterende gevarieerde blog, Ank

  9. Je hebt de smaragdlibel toch mooi in de vlucht weten te vangen Ank.
    En dit moois is allemaal vast te leggen op een steenworp afstand mijn huis 😉
    Ik valt steeds meer op het Landgoed Dorth te ontdekken…ik ga er steeds meer van houden 🙂

  10. mooi al die libellen, juffers en vlinders, ik heb er nog maar weinig gezien dit jaar. afgelopen vrijdag waren er wel genoeg, maar die bleven maar vliegen, te warm om even te gaan zitten denk ik.
    groetjes Ghita

Geef een reactie

