Zwolle Unlimited, Straattheater Festival, slot   9 comments

Vandaag de laatste serie van het straattheater.
In deze serie laat ik van alles en nog wat zien wat ik zoal tegenkwam.
Zo wordt denk ik goed duidelijk hoeveel variatie er was en dit was slechts een klein deel van wat er te beleven was.
En dat alles tegen de achtergrond van de prachtige monumenten in de binnenstad.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

    

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted juni 14, 2015 by Ank Pot in Evenementen, Mensen

Tagged with ,

9 responses to “Zwolle Unlimited, Straattheater Festival, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Genoeg te zien en te beleven in de stad, altijd gezellig om rond te lopen. Fotograferen valt er ook genoeg zo te zien 🙂

  2. Ik kan mij voorstellen, dat je ogen te kort kwam Ank, je laat hier een mooie en leuke serie foto’s van dit evenement zien hoor.

  3. Mooie sprekende foto’s, Ank!
    De kleine trommelaar heeft er duidelijk schik in.
    De foto erboven van de evenwichtskunstenaars vind ik prachtig gekaderd op deze manier.
    Je brengt zo de concentratie, die het kost, mooi in beeld.
    De wasvrouwen brengen vast een heel vrolijke act.
    Bij het beschilderen van de auto heb ik zo mijn bedenkingen 😉
    Ze blijft niet echt binnen de lijntjes, zal ik maar zeggen.
    Ik zou het eindresultaat wel eens willen zien. Het zal je auto maar wezen!
    Er viel in elk geval genoeg te beleven in Zwolle.
    Fijne zonnige dag!

  4. Er zitten weer prachtige foto’s tussen Ank. De beleving van de artiesten is van het gezicht a te lezen. Knap werk.

  5. Wat een variatie aan artiesten, je keek je ogen uit zeker en wij nu ook :-0

  6. Het mooie weer draagt goed bij aan het plezier dat van je foto’s straalt, bij spelers en bezoekers.
    Mooie afsluiter met de kleine trommelaar toch wel als mooiste artiest! De laatste foto is voor mij de topper!
    Gr Jan W

  7. Ank deze serie is een prachtige afsluiter.

    Frans

  8. Wat mooi, Ank, en wat een leuk festival. Je vorige serie heb ik meteen bekeken. Ook mooi. De portretten zijn prachtig. Knap gedaan. De uitdrukkingen op de gezichten zijn erg sprekend. Het mooiste vind ik het grote rad. Wat apart ook. Groetjes, Joke

  9. een schitterend fenomeen, Ank, weergaloos lekker sfeertje

Geef een reactie

