Klaprozen   13 comments

Een korte blogpost vandaag met wat foto’s van Klaprozen die hier in de buurt stonden.
De foto’s spreken voor zich.

***

*

*

*

*

*

***

Posted juni 22, 2015 by Ank Pot in Bloemen

Tagged with , ,

13 responses to “Klaprozen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier is inderdaad geen tekst bij nodig Ank, je kunt er zo ook van genieten…..prachtig hoor!

  2. Prachtige serie Ank, de eerste is wat dromerig en bij het insect ben je weer klaarwakker!
    Prachtige compo’s en scherpte. Super!!
    Gr Jan W

  3. Het is een van mijn ♥lievelingsbloemen♥. Ik vind het altijd jammer dat ze maar zo kort bloeien.

  4. Ze blijven mooi en fotogeniek . Mooie serie Ank

  5. Wat zijn het toch altijd mooie tere elegante blommetjes hè

  6. Ook mijn favoriet…schitterende foto’s Ank

  7. Ank…woorden te kort voor deze opname’s. Zo subtiel die eerste foto.

  8. Ik geniet er ook altijd van…van elke verschijningsvorm…ze zijn altijd mooi.
    Toevallig heb ik er gisteren, na de regen (ja, wij kregen uiteindelijk ook de volle laag) ook zoveel gefotografeerd, dat ik er wel een log aan zou kunnen wijden.
    De knoppen vind ik ware kunstwerkjes….zo mooi als de bloemen opgevouwen zitten🙂

  9. Een mooie bloem en prachtig gefotografeerd.
    Woorden zijn hier echt overbodig.

    Frans

  10. Het is een dankbare bloem om te fotograferen.
    Helaas ben ik er niet aan toegekomen dus geniet ik er hier heerlijk van🙂

    Groetjes, helma

  11. Heel mooi, ik zie ze hier niet zoveel.
    Het zijn lastig te fotograferen bloemen, vooral als het zonnig is.
    Jij hebt er een knappe serie van gemaakt
    groetjes Ghita

  12. blijven mooie en moeilijk te fotograferen bloemen, de keur rood is op zich al heel moeilijk voor de camera en dan heb je al heel snel last van een beetje wind, maar je hebt er een prachtige serie van weten te maken, prachtige scherpe en mooie foto’ s

  13. Mooie bokeh

Geef een reactie

