Bataviastad en Bataviawerf   6 comments

Na ons bezoek aan de Oostvaardersplassen zijn we nog even doorgereden naar Bataviastad, het fashion outlet centre bij Lelystad. Niet om te gaan shoppen hoor, maar om even te kijken en een terrasje te pakken. Dat laatste bleek erg duur dus na één drankje en een hoognodig toiletbezoek nog even een half uurtje rondgelopen. Daarna werd de vesting (ja echt!) gesloten. Tegen die tijd waren wij bij de Bataviawerf aangekomen, die ook gesloten was maar we hebben wel wat foto’s van het schip kunnen maken. Helaas tegenlicht maar we hebben op grotere afstand toch nog een plekje gevonden voor betere foto’s.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

6 responses to “Bataviastad en Bataviawerf

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bataviastad en werf, staat op mijn “doe list”, maat het komt er steeds niet van. Maar ik krijg nu toch een goede indruk door deze fraaie serie foto’s Ank.

  2. Het lijkt me een mooi klein stadje en volgens mij had je geluk want het lijkt helemaal niet druk. Het schip lijkt me wel heel bijzonder.

  3. Een mooie serie close ups van het schip heb je er toch aan overgehouden Ank.
    Van de kunstwerken ga ik voor de meest simpele: de lantaarn. Zoals je die hebt staan daar is super, prachtig in beeld en goeie kleuren.
    De locatie leent zich -bij meer tijd- voor wel meer detailfoto’s als ik je een beetje ken….
    Gr Jan W

  4. Mooie serie en ondanks dat alles al werd gesloten, toch nog een prachtige foto’s kunnen maken
    Bijzondere kunstwerken zijn daar te zien, mooi foto’s van het schip met prachtige detail foto’s

  5. Wunderschön wünsche eine gute neue Woche lieber Gruß Gislinde

  6. RE: Het lijkt niet erg druk
    Klopt Ank ik was al vroeg er naar toe gegaan, van af 12 uur liep het helemaal vol en kon je over de hoofden lopen🙂

Geef een reactie

