Aqua Zoo, Neusbeer en Kleine Panda   10 comments

Aan het begin van de dag regende het, wat aan de foto’s van de Kleine Panda nog goed is te zien.
Later werd het prachtig weer!
Zowel de Neusbeertjes als de Kleine Panda’s brengen de meeste tijd in de bomen door.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted juli 22, 2015 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , , ,

10 responses to “Aqua Zoo, Neusbeer en Kleine Panda

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie foto’s, waar kan ik die zoo vinden?

  2. Aqua Zoo ligt vlakbij Leeuwarden in Friesland!

  3. Hartstikke mooie foto’s Ank, die beertjes zin leuke diertjes hoor. Toen ik in Leeuwarden woonde, was Aqua Zoo er nog niet, maar dat is dan ook 50 jaar geleden.

  4. prachtige dieren en mooi foto’s, of ze zo in het wild gemaakt zijn ipv in de dierentuin Ank.

  5. Mooie serie Ank, het zijn schattige dieren.

  6. Die rode Panda ken ik wel, is een vaste stop in Blijdorp, maar Neusbeertjes , heb ik -voor zover ik me herinner- nog nooit gezien.
    Ze hebben ideaal gevormde bomen om in te relaxen! De bladkauwende Panda is mij winner vandaag. Heel mooie serie Ank!!
    Gr Jan W

  7. schitterende reportage, Ank, leuke poses en fraaie opnames

  8. Rode Panda is wel een fotogeniek beest en dus kon je naar huis met een prachtige serie platen!

    Gr. Frans

  9. Mooie foto’s van mooie beestjes🙂

  10. Wat zijn er toch veel verschillende dieren. Gewone Panda’s ken ik, maar deze Kleine Panda’s niet en Neusberen heb ik nog nooit gezien.
    Leuke foto’s heb je ervan gemaakt, Ank.

Geef een reactie

