Aqua Zoo, Ooievaar en Pelikaan   6 comments

We gaan weer verder met de foto’s die ik in mei in Aqua Zoo heb gemaakt.
Dit keer zijn de Ooievaars en de Pelikanen aan de beurt.
De Ooievaar zagen we al een poosje boven ons hoofd cirkelen en uiteindelijk landde hij vlakbij op een nest dat zich op ooghoogte bevond toen wij op de uitkijktoren stonden. Ik had overigens niet de indruk dat er echt genesteld werd.
De Pelikanen waren druk bezig met hun uiterlijk, zij spetterden er behoorlijk op los!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted juli 28, 2015 by Ank Pot in Dierentuin, Vogels

Tagged with , ,

6 responses to “Aqua Zoo, Ooievaar en Pelikaan

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een schitterende foto’s Ank. De eerste opname van de ooievaar in volle vlucht, is een plaatje hoor. De foto’s van badderende pelikanen zijn stuk voor stuk meesterwerkjes.

  2. Dat was echt de moeite waard dat bezoek aan die zoo, prachtige foto van de ooievaar en de pelikanen.
    Wat een spanwijdte heeft zo’n ooievaar, prachtige in beeld gebracht zo in de vlucht

  3. Knappe reeks Ank ! Nr 15 (pelikaan) is voor mij de mooiste, op het goede moment afgedrukt !

  4. Mooie serie Ank, ik ben in de ban van de pelikanen dit keer….hele mooie closeups

  5. Om met de deur in huis te vallen, foto 14 dat is ‘m voor mij, super. De andere pelikaanfoto’s zijn ook prachtig, van kleur en scherpte.
    De ooievaars lijken steeds mooier en schoner te worden. Gaat het zo goed in Nederland?
    Het portret is prachtig, maar de vluchtfoto’s vind ik heel knap gedaan…juist, omdat ik daar niet goed in ben.
    Gr Jan W

  6. Hoi Ank,
    de ooiveaar vind ik super om te zien. Wij hebben hier in West Frieslang geen ooievaars.
    Maar ik val helemaal voor die spetterende pelikaa. Wat een geweldige serie is dat en wat ontzettend mooi gefotografeerd!
    Ik hebg dit soort dingen wel gemist hoor!

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

