Westerveldse Bos   6 comments

Hier zijn dan de andere foto’s die ik vorige week donderdag in het Westerveldse Bos heb gemaakt.
Het haventje met de vissersbootjes hebben we links laten liggen en we zijn de dijk afgegaan naar het drassige veengebiedje met o.a. de Parnassia, die ik al in een eerder blog liet zien.
Maar daar is veel meer te beleven zoals de Icarusblauwtjes die er veelvuldig fladderen en er zijn ook heerlijke slootjes.
Het Kroosvlindertje van de laatste foto wordt niet groter dan 2,4 centimeter en de foto is dan ook flink gecropt.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

6 responses to “Westerveldse Bos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige vlinderfoto’s Ank. Jij weet het mooie van de natuur goed weer te geven. Mooie, scherpe foto’s.

  2. Ik heb van jou mooie foto’s genoten hoor Ank, de tweede opname van de sprinkhaan vind ik fantastisch.

  3. Van de Kroosvlinder heb ik nog nooit gehoord! Lijkt wel zilver. De tweede foto van de sprinkhaan is inderdaad super! Mooie serie, Ank
    Gr Jan W

  4. schitterende serie, Ank. Ik heb nog nooit het genoegen mogen hebben zulke prachtige icarisblauwtjes vast te mogen leggen, geweldig

  5. prachtige natuur foto’s Ank, mooie close-ups en macro’s

  6. Hai Ank,

    Tsjonge, je bent wel erg druk geweest tijens mijn vakantie met het plaatsen van blogjes. Ik heb ze allemaal even bekeken en er zitten weer hele fraaie tussen. De mooiste serie vind ik die van de doodskopaapjes. Prachtig werk daar en een aantal zeer leuke beelden. Knappe vlinderfoto’s ook in je laatste series. Niet iets dat mijn specialiteit is, want ze vliegen altijd zo snel weer weg. Vooral de blauwtjes zijn erg goed gelukt. Mooi hoor.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

