Sia   10 comments

Mijn buurtjes hebben sinds kort een kitten van 14 weken, ze heet Sia en ik heb ook even kennis met haar gemaakt.
Weliswaar van enige afstand want ik ben heel erg allergisch voor katten.
Het is een ondernemend beestje met prachtige ogen, ze zat op de trap te spelen.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted augustus 10, 2015 by Ank Pot in Dieren

Tagged with , ,

10 responses to “Sia

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een serie prachtig opnamen van dit “poepie” hoor Ank.

  2. Ach Ank toch, wat geweldig en wat jammer, dat je er allergisch voor bent…wat een droppie…je zou haar of hem zo meenemen in je binnenzak🙂

  3. Wat een heerlijk speelse serie heb je weten te maken, Ank. Zo kan alleen een kitten kijken, super!!
    Gr Jan W

  4. Hallo Anke!

    Super leuk dat je zulke mooie foto’s hebt gemaakt van Sia.

    Je hebt een leuke blog trouwens!! Ik kijk

    Gr
    Ewoud

  5. prachtige serie van dit jonge katje Ank. mooie heldere en scherpe foto’s

  6. Wat zullen je buurtjes blij zijn met je mooie foto’s. Altijd leuk om kittens te fotograferen, ben zelf een echt kattenmens en dus best een beetje jaloers op jouw leuke fotosessie🙂

  7. Hai Ank,

    Complimenten voor de prachtige belichting. Net wit is nergens volgelopen en de pootjes van de kat steken mooi af tegen het wit van de trap.
    Dan ook nog eens zo’n mooi standpunt (dan is een open trap lekker) en dat maakt een schitterende serie. Top gedaan !
    Allemaal prachtige platen, maar nummer 9 steekt er nog net bovenuit. Het beestje hangt daar zo leuk over de traptrede en dat geeft de foto iets extra’s.

    Groetjes,
    René

  8. Prachtig reeksje alweer Ank ! Ik ben gek op poezenbeesten en ik vind dat je het beestje heel goed in beeld gebracht hebt. Voor mij is de eerste de beste😉

  9. Wat een fotogeniek dondersteentje – smeltsmeltsmelt🙂

  10. Jeetje Ank! Wat heb je deze Sia prachtig vereeuwigd!!!
    Vooral de portretten zijn geweldig. Je bent echt heel goed in deze vorm van fotografie.
    Echt supermooi. Mijn complimenten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

