Huttendorp Aa-landen 2015, slot   4 comments

Vandaag de laatste foto’s van Huttendorp, gemaakt op de laatste dag (vorige week vrijdag).
Traditioneel de dag voor springkussens en een gezamenlijke lunch in de vorm van broodjes hamburger.
Daar wordt altijd met smaak van gegeten en de vele honderden broodjes en hamburgers verdwijnen dan ook al snel als sneeuw voor de zon!

Het volgende blog zal over iets totaal anders gaan!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted augustus 22, 2015 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen

Tagged with , , ,

4 responses to “Huttendorp Aa-landen 2015, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt een serie foto’s om van te genieten Ank, het plezier straalt er vanaf. Vooral opname 8 vind ik super, goed gedaan hoor!

  2. Ben ik helemaal met Edward eens, ik denk dat die in de politiek gaat. Lopen er meer met twee petten op. fijn weekend Ank.

  3. ’n Prachtige afsluitende serie, Ank. Het was één grote rij toppers, de leukste/beste/mooiste foto kiezen werd ons/mij steeds moeilijker gemaakt.
    Voor nu houd ik het op de foto van de Hamburger mét……..zonnenbril!!
    Gr Jan W

  4. Mijn petje af voor de zo te zien perfecte organisatie met al die vrijwilligers en (sponsors ?)
    En voor de fotografe hè :-0

Geef een reactie

