‘s-Hertogenbosch, deel 1   8 comments

Het is al weer even geleden dat ik met Ria een dagje ’s Hertogenbosch deed maar ik wil er toch wat foto’s van laten zien want het is een prachtige stad.
De foto’s laat ik zien in de volgorde waarin ik ze gemaakt heb, dus al slenterend door de binnenstad.
Er was markt wat het fotograferen van de monumenten niet altijd gemakkelijk maakte maar ik heb ook veel sfeerfoto’s gemaakt van hoe het op dat moment was.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

8 responses to “‘s-Hertogenbosch, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie serie van mijn provinciehoofdstad.
    Is lang geleden dat ik er geweest ben. Ik rij er meestal langs met de auto!
    Je hebt allerlei moois gevonden, maar dat is in Den Bosch wat makkelijker dan in Tilburg.
    Groetjes

  2. Mooie impressie van een gezellige stad.

  3. Een hele fraaie serie foto’s met mooie detail opname Ank, bedankt dat je ons ‘s-Hertogenbosch laat zien hoor.

  4. Ank een prachtige serie de collage gevelstenen is voor mij de winnaar.

    Geniet van het weekend want dat gaat mooi worden.

    gr. Frans

  5. Den Bosch, de stad waar ik bier heb leren drinken. Je hebt het mooi in beeld gebracht, Ank,veel had ik er toen niet van gezien en later ook niet meer.
    Inderdaad zijn de ornamenten aan de gevels en de kunstwerken details waar jij niet omheen kan. Ik ga eigenlijk voor het brons, die groep vind ik heel mooi gemaakt.. De doorkijkjes en het pand van De Gruijter & Zn zijn ook heel mooi. Lang gelede stond een tocht door de grachten op ons programma.
    Ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

  6. wij hebben een half jaar terug ook daar een stadswandeling gemaakt en ik herken zo het een en ander. Ik baal altijd als er net op zo’n dan markt is, dat vertekent het echte beeld (vind ik) maar jij hebt op deze manier een sfeervolle impressie neergezet, Ank. Bewonderingswaardig🙂

  7. Prachtige stad voor een foto wandeling en en rondvaart over de Dieze
    mooie serie Ank, veel punten herken ik van mijn bezoek

    Ben afgelopen week er even tussen uit geweest, dus niet veel tijd voor bloggen.

    Groeten, Bram

  8. Ik heb het al vaker gezegd maar je hebt echt oog voor details Ank.
    Ik zie de mooiste gebouwen en versierige op gebrouwen voorbijkomen,
    maar ook heel veel mooie beelden/kunstwerken. Ik heb weer genoten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

