‘s-Hertogenbosch, Sint-Janskathedraal, deel 2   10 comments

Uiteraard heb ik ook foto’s van het interieur van deze prachtige kerk gemaakt.
Zoveel dat ik ze niet allemaal kan plaatsen maar hier volgt een greep uit die foto’s.

Alles wederom uit de hand zonder statief en meestal zonder flits geschoten.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

10 responses to “‘s-Hertogenbosch, Sint-Janskathedraal, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele fraaie serie, met mooie details. Die ramen zijn echt schitterend hoor. Erg knap om dit allemaal uit de hand te fotograferen…..compliment!

  2. Schitterend vastgelegd Ank, vooral dat glas in lood. Mooi al die details, je hebt er weer werk van gemaakt.

  3. Dat was een hele mooie grote kerkelijke greep
    Mooi plafond en ramen en al die details
    Goed gedaan met overal tegenlicht

  4. schitterend en indrukwekkend in beeld gebracht. sjonge…wat is er veel te zien en wat een licht

  5. Hier heb ik ook nog genoeg foto’s van….komen van de winter wel een keer aan bod🙂
    Mooie overzichtsfoto’s, maar ook de details ben je niet vergeten.
    Prachtig houtsnijwerk en schitterende glas-in-loodramen.
    Fijne avond!

  6. Super Ank, niet alleen de imposante kerk dwingt respect af, jouw foto’s doen dat ook.
    Prachtige serie, ik wens je een fijn weekend. Gr Jan W

  7. mooie foto’s van deze prachtige kathedraal en glas in lood ramen

  8. Mooie details. Tegenwoordig zou zo’n imposant bouwwerk onbetaalbaar zijn om te bouwen, denk ik. Ik heb bewondering voor de makers van toen!

  9. Hai Ank,

    Schitterend in beeld gebracht met oog voor detail. Vooral de foto’s vanachter het hekwerk, met het glas in lood op de achtergrond getuigt van creativiteit.
    Knap fotowerk, want het valt nog niet mee om zonder flitser dit soort mooie beelden te maken. Top.

    Groetjes,
    René

  10. Ik ben er gewoon stil van Ank! Wat een geweldige mooie details laat je zien.
    De gebrandschilderde ramen, het prachtige bewerkte plafond, de schilderingen, de preekstoel,
    de doopvont en het kerkorgel. Ik heb nooit geweten dat we nog zulke mooie kathedralen hadden met niet alleen een rijk gedecoreerde buitenkant maar ook met zoveel prachtige details aan de binnenkant. Echt geweldig en ook nog eens heel fraai in beeld gebracht. Mijn complimenten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

