Scheveningen strand, deel 1   17 comments

Ik onderbreek de reeks van ‘s-Hertogenbosch even om foto’s te laten zien van mijn uitstapje van afgelopen woensdag.
Samen met Ria ben ik naar het strand van Scheveningen geweest en wat hebben we geluk gehad met het weer.
Het was een prachtige zonnige dag met veel wind en daardoor mooie golven en schitterende wolkenpartijen.
Op het terras zaten we zonder jas en dat kon tot halverwege de avond, het was genieten.
Hier een eerste reeks foto’s die ik op een wat groter formaat heb gemaakt en wat collages.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

***

17 responses to “Scheveningen strand, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Scheveningen had al gere3ageerd maar heb iets fout gedaan den ik ;-(
    Ank het zijn weer prachtige heldere en scherpe platen welke je hier laat ziet echt weer een top serie.

    Gr. Frans

  2. Schitterende foto’s en een fraaie collage Ank, foto 5 vind ik echt super hoor. De Pier is sinds kort boven weer toegankelijk, nu beneden nog. Gelukkig is hij aan de slopershamer ontkomen.

  3. Wat een prachtige serie Ank. De eerste foto van de peir met die wolkenparty is fantastisch mooi. De vijfde met die vloedlijn is bijzonder goed gekozen, maar de andere doen niet onder hoor. De collages zijn heel mooi samengesteld, je kunt er zo kaarten van maken met “Groeten uit….”.

  4. Oeps….Pier…natuurlijk…

  5. Het was inderdaad een topdag, Ank🙂
    Foto 5 springt er inderdaad uit, wat een water, hè…..en ook vind ik de collage met het schuim en het mandarijntje schitterend.
    Fijne zondag!

  6. Wat een bof met die mooie luchten en het licht Ank.
    Prachtige foto’s en collage.

  7. prachtige foto’s

  8. Waanzinnig mooie serie en collages, Ank, schitterend en ja…die 5e vind ik ook wel heel bijzonder met die vloedlijnen. Gelukkig hoef ik niet te kiezen en kom maar op met de volgende serie

  9. Aan de foto’s te zien hebben jullie een geweldig dag gehad, prachtige foto’s en de collages zijn ook super.

  10. Wat zijn deze foto’s weer mooi zeg!

  11. Mooie blog, en leuk idee, Scheveningen is voor mij niet zo heel ver weg…misschien wel een goed alternatief voor de vogelpier van IJmuiden. Mooie wolkenluchten. En leuk, al die schelpen en strandfoto’s in een collage, mooi gedaan.
    groetjes Ghita

  12. Grandioos Ank, ‘k kan me voorstellen dat je hier de uitzending voor onderbreekt!
    Wat een mooie heldere foto’s en collages. Die wolken….super! Gr Jan W

  13. Prachtige vergezichten met wolken en elke foto in je collages zijn zo mooi.

  14. Hai Ank,

    Hele mooie landschapsplaten met die dreigende luchten.
    De eerste is een superplaat, maar ook de collages zijn zeer zeker top.
    Heel goed samengesteld, met beelden die elkaar versterken.
    Geen idee of dat je bewust zo samengesteld hebt, maar ook hier ben je weer zeer creatief geweest.
    Ze kunnen zo de winkel in.

    Groetjes,
    René

  15. René, die collages heb ik zeker heel bewust zo samengesteld en ik ben ook aan het schuiven geweest om de foto’s op de goede plek in de collages te krijgen zodat de kleuren en de afbeeldingen in balans waren.

  16. prachtige foto’s van de pier en de stranden, ik ben daar eens geweest met windkracht 8, heeft ook wel wat, maar dit ziet er veel aangenamer uit.
    leuk gedaan met die collages Ank.

  17. Hoi Ank,
    dit zijn zeker schitterende foto’s van eht strand en de wolken.
    Mooie vergezichten en ook de compilaties die je hebt gemaakt zijn geweldig om te zien.
    De pier komt ooke cht heel mooi uit emt een een prima standpunt.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

