Heide, Wezep   8 comments

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik met Gerda naar de heide in Wezep ging.
Helaas was de hei al over de top heen en al voor een groot deel bruin en ook het voorspelde zonnetje liet ons in de steek.
Toch nog wel een aardige serie foto’s gemaakt ook al veel paddenstoelen.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted september 20, 2015 by Ank Pot in Paddestoelen

Tagged with , , ,

8 responses to “Heide, Wezep

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie Ank! zowel de landschapfoto’s als de close-ups.

  2. Wat weer een geweldig fraaie serie Ank, niets ten nadele van de andere foto’s, maar ik ben helemaal weg van foto 2….prachtig!

  3. Helemaal TOP, Ank. Mooie serie, je laat goed zien dat de herfst aan de deur rammelt! Vandaag ga ik voor de lamellenfoto’s, heel mooi gedaan. Het mannetje van de Grote groene sabelsprinkhaan wist niet, dat zijn vrouwtje bij ons in de tuin was, slechts een uurtje bij hem vandaan…. Gr Jan W

  4. Op de foto’s zie je niet zo erg dat de hei al bruin is. Mooie foto’s en ook van de ;paddenstoelen en beestjes.
    Is dat een mierenhoop bij de berkenboom op de foto voor de sprinkhaan?
    Zag die bergen ook op de Veluwe en later bedacht ik me dat het mierenhopen waren, want dan had ik er wel een foto van willen maken.
    Groetjes

  5. Is inderdaad een mierenhoop Margreet!

  6. Hele mooie serie en je kan héél goed zien hoe paars de grond op alle heidefoto`s zijn.
    En oud of niet…paars is paars !!
    Mooi is ook je sprinkhaan en niet te vergeten alle andere paddenstoelen

  7. Heel mooi was de heide dit jaar, prachtige foto’s, ook van de paddestoelen, helaas moet ik daar weer heel ver voor rijden om die te fotograferen
    maar er worden er genoeg gepost. dus geniet ik er zo maar van Ank/

  8. Hoi Ank,
    en toch heb je er prachtige foto’s van kunnen maken. De overzichtsfoto laat duidelijk zien hoe mooi de heide is.
    De boom op foto 2 is ook al zo mooi om te zien!. Dat de herfst zijn intrede heeft gedaan is ook al mooi in beeld gebracht met de eikels en de paddenstoelen. Mooie en scherpe beedlen heb je daarvan kunnen maken. Echt top.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

