Westerveld, 2   10 comments

Inmiddels ben ik afgelopen zondag alweer met Gerrit Reitsma naar Westerveld geweest, tjonge wat weet die man veel, heel inspirerend.
Ik heb weer veel geleerd maar ik ben ook weer veel vergeten helaas.
Dit is het eerste deel van de foto’s van zondag.

WORDT VERVOLGD

***

*

Als je dit zo ziet kun je je toch niet voorstellen dat hier vroeger een vuilstort was.
Een prachtig bos met heel veel bijzondere dingen.

*

*

*

Een Kleine Vuurvlinder nog helemaal onder de dauwdruppels, allemaal kleine pareltjes, zo mooi!

*

*

*

*

*

Eigenlijk te klein voor mijn camera en lens, vlindereitjes van de Huismoeder ( Noctua pronuba)

*

*

Parnassia met dauwdruppels.

*

*

*

Vuurvlindertje, helemaal opgedroogd.

*

*

*

Bruinrode Heidelibel

*

*

*

Wespspin of Tijgerspin,  foto boven op de buik gezien en onder op de rug gezien.

*

*

Vlindereitjes waar een deel van is uitgekomen.

*

Klein Geaderd Witje (Pieris Napi)

*

*

*

*

*

*

Heksenboter

*

*

Drie stadia van het Zwartwordende wasplaatje in een collage:

***

10 responses to “Westerveld, 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Veel prachtige foto’s Ank, het blad met de 2 rupsjes vind ik ook heel bijzonder

  2. Whow, wat een schitterende serie foto’s. Wát een achtertuin😉

  3. Ank wat een prachtige serie heb je gemaakt jammer van de vlinder-eitjes dat die net te klein zijn voor je lens, je gaat morgen zekere een lens kopen die het helemaal aankan? 😉

  4. Dat z`n uitje inspirerend werkt, geloof ik graag
    Wat mooi, super zelfs
    Ik heb weer genoten

  5. Bijzonder fraaie foto’s Ank, het is echt een genoegen om dit te bekijken. De eerste opname van het Vuurvlindertje met de dauwdruppels is magnifiek!

  6. Met wat voor camera jij ook fotografeert…je produceert altijd waanzinnig mooie foto’s, zie hierboven het bewijs.
    Ik vind ze fantastisch en dat komt omdat je gewoon goed weet te focussen en misschien nog andere dingen🙂

  7. Wat een mooie afwisselende serie weer. Prachtige dauwdruppels!!
    Mijn favoriete foto is de eerste Parnassia, super!! De collage is ook prachtig geworden.
    Gr Jan W

  8. Je was vast heel vroeg uit de veren om zulke mooie foto’s met dauwdruppeltjes te kunnen maken.
    Prachtig…die Vuurvlindertjes en ook de Parnassia!
    Ook de foto van het gat met de rupsjes is geweldig.
    En dan al die vlindereitjes…tsss..nog nooit gezien!
    Paddenstoelen zie ik overal, maar zwartwordende wasplaat is voor mij helemaal onbekend.
    Onvoorstelbaar, dat een vuilstort omgetoverd kan worden in zo’n paradijs.
    Dat is wel een compliment waard.

  9. Zo ontzettend mooi Ank!
    Het is vaker zo dat op oude vuilstorten de mooiste natuur ontstaat.
    Je laat hier werkelijk pareltjes van foto’s zien met vooral de vlindertjes en de parnassia onder de dauwdruppels.
    Vlinders, bos, druppels, bloemem en paddenstoelen. Werkelijk heel mooi. Ik heb weer genoten bij je🙂

    Groetjes, Helma

  10. Mooie vlinders en ook de gestreepte spin staat er prachtig op (ook in een van de volgende blogs).
    Heel leuk de foto met de 2 rupsjes! Mooi de paddenstoelen collage.
    Groetjes

Geef een reactie

