Paddenstoelenwandeling Molecaten, deel 2   11 comments

We gaan weer verder met de paddenstoelen die ik op landgoed Molecaten heb gefotografeerd.
Wandelen jullie weer mee?

WORDT VERVOLGD

***

*

Een hele stronk met Geweizwammetjes die in werkelijkheid maar een paar centimeter groot zijn.
De druppels die er aan hangen zijn guttatiedruppels.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Een heksenei waaruit de Grote Stinkzwam zal groeien.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

11 responses to “Paddenstoelenwandeling Molecaten, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het was mij nog een beetje te vroeg, grijs en nat om met je meet te gaan wandelen Ank,
    maar ik heb wél genoten van deze fraaie foto’s. Ik kon het bos en de paddenstoelen ruiken. Die koraalzwammen zijn erg mooi hoor.

  2. Mooi die geweizwammetjes Ank. Fijn dat je de namen erbij heb gezet. Hoef ik ze niet allemaal
    op te zoeken. Hahaha. Prachtige serie!

  3. Heerlijke wandeling, mooie foto’s.

  4. Mooie serie Ank, de Geweizwammetjes zijn super, mooi schoon en die druppels zijn een bonus. Het eerste gele zwammetje zou een Gaffelhoorntje kunnen zijn. Een mooie mix van bos- en paddenstoelenfoto’s. TOP!
    Gr Jan W

  5. dat was weer intens genieten van al dat moois, vooral die geweizwam ken ik nog maar net (van foto’s) wat heb je die er mooi opgezet evenals die rechte…schitterende serie, Ank

  6. Mooie zwammen en paddenstoelen heb je gespot. Leuk die geweizwam en die heb ik nog nooit in het echt gezien. Wel die koraalzwam, want de gele heb ik wel eens gefotografeerd. Een echte herfstserie en heerlijk om naar te kijken.
    Groetjes

  7. Dat was een mooie dag Ank met heel fraaie fotografie.

  8. Geweldig mooie macro en paddestoel foto’s Ank, en zulke mooie exemplaren.
    Schitterend, heb genoten van je foto’s

  9. Mooie serie Ank. Zie ze altijd graag voorbij komen die herfstfoto’s

  10. Goeie genade zeg! Zo ontzettende mooi weer Ank.
    Prachtige geweizwammen met druppels en het zijn echt hele mooie en gave exemplaren.
    Maar eens op google zoeken waar dat langoed ligt waar je geweest bent!
    Ook mooie kleverige koraalzwammen en bekermosjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch een beetje groen zie hoor.
    Echt een prachtig blog waar ik enorm van genoten heb.

    Groetjes,
    Hema

  11. Prachtige serie weer. Ik hoop deze week ook rond te struinen daar.

Geef een reactie

