Herfstkleuren   9 comments

De herfstkleuren beginnen goed zichtbaar te worden maar tegelijkertijd vallen de bladeren in een ras tempo van de bomen.
Eindelijk was er vandaag wat zon zodat de kleuren goed tot hun recht kwamen en omdat ik al vroeg wakker was i.v.m. de wintertijd heb ik even een korte wandeling door de buurt gemaakt voordat ik naar mijn moeder fietste.
De foto’s van de vliegenzwammen zijn eergisteren gemaakt, die staan hier ook vlakbij.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “Herfstkleuren

Subscribe to comments with RSS.

  1. Foto 4 en 5 doen zijn naam eer aan “vliegenzwam” 🙂 Ook leuk hoe je met macro bezig bent geweest, mooi gelukt.
    Wat was het heerlijk vandaag he, gelukkig krijgen we nog enkele mooie dagen om van te genieten.

  2. Prachtig Ank . Mooie weergave van deze herfst.
    Het ruikt ook lekker buiten😉

  3. Schitterende opnamen Ank, foto 5 is een échte vliegenzwam hè?

  4. De hoeveelheid vliegenzwammen
    is nog best meegevallen hé aan de Zw w allee. Er viel genoeg te genieten. Mooie scherpe foto’s.

  5. Prachtige sfeerfoto’s met die herfstkleuren in bomen en struiken, Ans.
    En ja, al het is daar geen Molecaten, paddenstoelen ontgaan je niet! Prachtige macro’s.
    Gr Jan W

  6. Wat was het genieten gisteren, hè?
    Mooie detailfoto’s van de vliegenzwammen, maar ook van het rode blad!
    Ook de andere foto’s zijn mooi.
    De herfstkleuren spatten vanaf het scherm🙂

  7. Prachtige foto’s

  8. Wat is de herfst mooi dit jaar, zelfs hier aan de kust was het een keer mooi, wat heel zeldzaam is
    Prachtig vast gelegd de mooie herfst kleuren.

    Ik weet niet wat je invult als je bij mij een reactie post, als ik op je naam klik om hier heen te gaan krijg ik steeds pagina niet gevonden.
    Heb nog wel een goede link, en kan je dus gewoon bezoeken, maar in de reactie staat iets fout
    er staat “anksfotopassie.wordpress.com” zou toch goed moeten zijn, misschien moet de https:// er nog voor.
    Maakt verder niet zo veel uit kom toch wel op je blog🙂

  9. De herfstkleuren verdwijnen nu inderdaad in een heel rap tempo.
    Ik heb er helaas nog geen foot’s van gemaakt maar ik geniet er wel van als ik onderweg ben naar en van mijn werk🙂
    Heerlijk dat er nu nog steeds vliegenzwammen staan. De herfstkleuren die je laat zien zijn ook weer heel erg mooi en warm.

    Heel fijn weekend.
    Groetjes, Helma

Geef een reactie

