Avifauna, deel 1   7 comments

Het is al weer anderhalve week geleden dat ik met Gerda een dagje naar vogelpark Avifauna in Alphen aan de Rijn ben geweest.
Het was voor mij de eerste keer dat ik er was.
We troffen en sombere dag maar hadden geluk dat het tot een uur of drie droog bleef, dat in tegenstelling tot de voorspellingen voor die dag.
Al bij de ingang werden we verwelkomd door de Zijdehoenders die daar vrij rondliepen.
Daarna kwamen we bij de Zeearend en de Gieren, allemaal achter gaas en dus een hele uitdaging om er foto’s van te maken.
Ook de Parkieten zaten in kooien.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Avifauna, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een bijzonder fraaie serie Ank, mijn complimenten hoor. Foto 4 vind ik echt schitterend!!

  2. Het is wel heel lang geleden, dat ik daar geweest ben, Ank.
    Je hebt een mooie serie van de Gier staan en de parkieten mogen er ook zijn.
    Toch ga ik voor de Zijdehoenders, die zijn waarschijnlijk onder betere omstandigheden geschoten,
    de lichtjes in de ogen zijn net wat helderder en het licht op de kopjes ook.
    Gr JanW

  3. Waaauw….wat zijn ze mooi geworden en dat allemaal door het gaas ?
    Prachtig vooral foto 11 vind ik prachtig

  4. knappe prestatie hoor, het zijn kop-, maar zeker ook topstukken, die je ons hier laat zien🙂

  5. prachtige verslag en foto’s weer van deze dag in Avifauna Ank, leuk afgewisseld met gebouwen en vogels
    Kan gefotografeerd deze gevleugelde vrienden, die zinparkieten vind ik een van de mooiste vogels om te zien.

  6. Kan = Knap, sorry tik foutje

  7. Ik ben daar zelf nog nooit geweest Ank, maar ik geniet altijd van de foto’s die daarvan gemaakt worden.
    Jij laat hier dan ook echt prachtige platen zien waaronder supermooi portretjes van deze roofvogels.
    Grappig dat je daartussen ook gebouwen en bloemen klaat zien. Mooi gevarieerd😀

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

