Amsterdamse Waterleiding Duinen, Bronst ?, deel 2   13 comments

Verder weer met de foto’s van de AWD. Ik heb ondanks het sombere weer geprobeerd de herfstkleuren vast te leggen want het was er erg mooi.
Zonder zonnetje lukt dat maar deels.
s’ Middags was het sowieso al erg donker wat de kwaliteit van de foto’s niet ten goede komt.
Toch heb ik erg genoten van al wat ik tegenkwam ook al was dat nauwelijks bronstactiviteit.
Opvallend veel donkere damherten waarvan er eentje geurvlaggen aan het afzetten was.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

13 responses to “Amsterdamse Waterleiding Duinen, Bronst ?, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtigen opnames hoor, ondanks het niet zo fraai weer misschien. Vooral die hertjes tussen die varens vind ik super geslaagd

  2. Hele fraaie foto’s Ank, vooral de opnamen van de hertjes, zó lief. De laatste foto’s is een prachtige afsluiter van deze mooie serie.

  3. Prachtig gedaan Ank. Toch maar eens overwegen een knap eind te rijden en er ook eens heen te gaan 🙂

  4. Prachtige serie Ank, van bos, hertjes en ja…alles eigenlijk. Ik verveel me nooit bij jou. Eigenlijk doe je mij meer plezier met de foto’s van die schattige hertjes dan met burlende mannen, alhoewel de foto’svan die grote zwarte ook indrukwekkend zijn 🙂

  5. Geweldig en ik verbaas me over de vele bossen en hoog hout van het AWD
    Prachtige foto`s zijn het weer, dit verveelt nooit !!

  6. Lieve koppies, echte Bambi’s.

  7. Super Ank, mooie afwisselende serie met heerlijke details van de jonge hertjes.
    Foto 9 en de voorlaatste zijn mijn favorieten hertjes. Gr Jan W

  8. Nu heb ik wel weer foto’s, wauw geweldig gaaf die waterleiding duinen met al die herten, schitterende foto’s Ank

  9. Blijft mooi om te zien, vooral de hertjes Ank.
    Prachtige foto’s meis.

  10. Prachtig Ank ik kan de Herfst ruiken!

  11. Hai Ank,

    Twee mooie series bij elkaar zeg. Ben benieuwd of je er volgend jaar ook nog zoveel te zien krijgt. Het is toch betrekkelijk makkelijk afschieten voor de jagers als je die grote groepen zo ziet staan. Erg jammer dat er zoveel moeten verdwijnen.
    Beide series hebben hun charmes, maar deze is toch wel iets fijner dan de eerste. Hele fraaie detailopnames van de varens en het jonge hertje tussen de varens zijn super. Wat kleurt dat prachtig zo bij elkaar.
    Dat donkere mannetje is wel een schitterend hert. Jammer dat je de echte bronsttaferelen hebt gemist. Volgend jaar maar weer een dagje AWD.

    Groetjes,
    René

  12. Misschien weinig bronst Ank, maar dat doet aan je foto’s niets onder.
    Prachtige foto’s laat je hier weer zien en dat bewijst maar weer hoe mooi
    de AWD is. Zovele mooie natuur en zoveel flora en fauna. Echt schitterned.

    Groetjes, Helma

  13. Ook deze zijn weer mooi en je laat toch mooi de herfstsfeer zien en toch veel kleuren. Zonnetje is leuker maar toch sfeervolle foto’s.
    Grappig dat koppie dat boven de verkleurde varens uitsteekt.
    Voor ons jammer dat er dieren afgeschoten gaan worden, maar het schijnt dat er toch echt te veel komen.
    Groetjes

Geef een reactie

