Avondfotografie, deel 1   9 comments

Afgelopen zondagavond ben ik met Gerda de stad ingetogen om foto’s te maken van de kerstversiering.
Natuurlijk kwamen we ook andere dingen tegen die interessant waren om op de foto te zetten zoals theater De Spiegel.
De eerste foto heb ik een paar dagen eerder gemaakt wat ook te zien is aan de kleuren, telkens worden er andere kleuren gebruikt om het gebouw van binnen uit te verlichten.
De andere foto’s zijn in de directe omgeving gemaakt.

***

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “Avondfotografie, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik weet niets anders te zeggen dan: prachtig = compliment! Eigenlijk doen we het veel te weinig: nachtfotografie. Mooi gebouw is De Spiegel. Alles uit de losse hand, of gebruik je een statief?

    @ Ank zegt: Dank voor je compliment! Alles uit de losse hand, ik gebruik zelden of nooit een statief.

  2. spiegeltje spiegeltje aan de wand…… heel mooi deze kleurige serie, idd prachtig gebouw.
    gr. Truus

  3. ’n Prachtige serie Ank, top. Jammer van de eerste foto, de houten toe- of oprit loopt aandacht mis door het licht op de koepel.
    De foto’s met nog net ’n wolkenlucht zijn super! Gr Jan W

  4. Dat heb je heel mooi gedaan Ank, de Spiegel is wel heel toepasselijk bij deze opnamen.

  5. Prachtige avondfotografie Ank. Voor mij zijn de tweede en de laatste opnames de beste.

  6. Dan heb je wel een vaste hand!! Extra compliment. Ik werk ook nooit met statief, zou in sommige gevallen – lange sluitertijden – wel verstandiger zijn.

  7. Wat een bijzonder mooi gebouw en wat mooi zo `s avonds

  8. Ik mag dit toch wel graag zien Ank.
    Ik ben er zelf niet zo in thuis om deze prachtige verlichtingen te fotograferen maar zien mag ik het wel graag.
    Je hebt er een mooie serie van weten te maken.

    Groetjes, Helma

  9. heb een beetje achterstand door ziekte Ank
    Prachtige nacht foto’s heel mooi gemaakt

Geef een reactie

