Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -1   12 comments

Ik onderbreek de serie van de ijsbeelden voor het 25e Dickens Festijn.
Dat vond het afgelopen weekend plaats en voor het eerst ben ik beide dagen geweest.
Uiteraard heb ik dat samen met Ria gedaan.
Al op het station van Deventer word je door de eerste figuranten opgewacht.
Vanuit de stationshal klinken al de klanken van een koor en op het stationsplein zaten twee muzikanten.
Wat een sfeer direct al bij binnenkomst!
Een lange rij wachtenden vormt zich tussen de dranghekken maar er is genoeg vertier om naar te kijken en te luisteren.
Er is ook gedacht aan de inwendige mens dus het wachten valt niet zwaar.

Ik heb de foto’s van beide dagen door elkaar gezet en natuurlijk wordt deze serie vervolgd!

***

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

WORDT VERVOLGD

***

Posted december 21, 2015 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with , , ,

12 responses to “Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -1

Subscribe to comments with RSS.

  1. prachtige serie, en vooral weer die portret foto’s dat is helemaal jou ding,
    geweldig hoe je dit steeds weer doet, kinderen of volwassenen de foto’s zijn helemaal geweldig.

    Jammer dat ik ziek was en dat Deventer wel erg ver van mij vandaan is, maar ik geniet dan maar van jou foto’s Ank

  2. Wat was het weer een feest, hè Ank?
    Ik heb echt heel veel bewondering voor de vrouw op de eerste foto….wat bleef zij goed in haar rol…GEWELDIG!!!!
    De jongen op foto 11 heb ik zelf niet gezien, maar ik herken hem wel als een plaatsgenootje van me🙂
    De kleine violist was heel vertederend en leuk, dat je zijn schoenen nog even onder de aandacht brengt.
    Het hondje steelt toch wel de show, vind ik. Hij liet het gebeuren zo gewillig over zich heen komen, alsof hij het dagelijks deed.
    We kunnen nog wel even vooruit, hè?
    Fijne avond!

  3. Prachtig Ank, wat een festijn he ?

  4. Mooie foto’s, Ank!

  5. Prachtig gedaan Ank, er zitten een aantal hele fraaie portretten bij. Die van het hondje is echt super leuk!

  6. Mooie serie weer. Herken ook mensen van andere jaren van je foto´s. Het is een geweldig mooi festijn. blij dat ik bij jou naar de foto´s kan kijken, voor mij iets te druk. Dat hondje steelt inderdaad de show, we hadden er ooit zo een dan in zwart. Grappig.

  7. Laat ik maar bij jou genieten van die sfeer, ik zou ‘er niet moeten aan denken om in die rij te gaan staan, wat een drukte.

  8. Wat een heerlijke en mooie serie weer, die al op het station geweldig uitpakt.
    Prachtige close-ups
    En wat een rij…..bewondering dat je/jullie daar in gaan staan🙂
    Dat wordt dus weer genieten.

  9. Een knappe *****serie weer, Ank. Dit is wel een van de ‘warmste’ afleveringen die je hebt gemaakt, denk ik. Regen, sneeuw en vorst kwamen al voorbij en nu een beetje tropisch voor de tijd van het jaar. Voor de acteurs maakt het geen(?) verschil, die blijven in hun rol en jij ook als hedendaagse fotograaf. Ik heb er weer van genoten en kijk uit naar het vervolg. Gr Jan W

  10. Genieten die foto’s!

  11. Stop de tijd… alweer een jaar voorbij. De hoeveelste keer is dit festijn voor jou? Het blijft een fotogeniek gebeuren.

  12. Al vele jaren zie ik jouw prachtige foto’s en die van Ria, maar blijft steeds leuk om ze weer te zien.
    Dat hondje vind ik wel de topper van je eerste serie!!
    Ook leuk detail de moderne sneakers van de jongen.
    Groetjes

Geef een reactie

