De beste wensen   9 comments

Even onderbreek ik de serie van Dickens om jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en fotogeniek 2016 te wensen.
Hartelijk dank voor jullie belangstelling voor mijn foto’s in het afgelopen jaar en alle commentaren daarop die zeer door mij worden gewaardeerd.
Ik hoop dat we elkaar ook dit jaar weer kunnen inspireren met mooie foto’s.
In dit blog vuurwerkfoto’s die ik vannacht heb gemaakt en wat oudjes (niet eerder geplaatste foto’s ) uit het archief, die ik op het vuurwerkfestival in Scheveningen heb gemaakt.
Aan het jaartal kun je zien welke dat zijn.
Het volgende blog zal weer gevuld zijn met Dickens!

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 1, 2016 by Ank Pot in Diversen, Evenementen

Tagged with , ,

9 responses to “De beste wensen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het maakt mij niet uit wanneer ze genomen zijn, want ze zijn allemaal even mooi hoor Ank. Ik wens jou een heel goed, maar vooral gezond 2016, met veel foto plezier.

  2. Heel veel gezondheid gewenst Ank, dan kunnen we lang van je foto’s genieten.

  3. Wow, wat mooi heb je dit vuurwerk gekiekt, Ank. En geen lantarenpaal of zo in de buurt, ik zag door het vuurwerk geen bomen meer, of was het net andersom?? Ik wens jou ook een prachtig jaar Ank, op elk gebied. Groetjes Jan W

    @Ank zegt: Allemaal boven de huizen uit gefotografeerd. Ik stond op de slaapkamer voor het raam vandaar dat je geen lantaarnpalen ziet.

  4. Wat een geweldige mooi serie met vuurwerkfoto’s Ank,
    dat is ook nog een vak apart om die zo mooi te kunnen vastleggen.

    Ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi en liefdevol 2016.
    Dat we ook in dit nieuwe jaar weer van elkaars mooie momenten kunnen en mogen genieten.

    Groetjes, Helma

  5. Mijn beste wensen voor jou en je dierbaren Ank ! Prachtige, kleurrijke reeks is dit. Dankbaar onderwerp ook, vuurwerk fotograferen. Mooi gedaan !

  6. Laten we het hopen Ank, en dan de goed knallen 🙂
    Gelukkig en Gezond Nieuwjaar

  7. Alle goeds voor 2016 en een mooi foto jaar.
    Gr Oet Limburg

  8. Veel gezondheid en geluk in 2016!

  9. Je hebt een mooie verzameling bij elkaar geschoten, Ank.
    Ik heb er ook een aantal, maar hier zou het bijna mis gegaan zijn.
    Bij de overburen knalde een hele grote sierpot uit elkaar en toen schoten de vuurpijlen niet de lucht in, maar over de grond alle kanten op.
    Gelukkig geen gewonden, maar wel een conifeer in de brand en een beschadigd balkon en dat was wel 50 m. verderop!!!
    Het is mooi spul, maar het blijft uitkijken!

Geef een reactie

