Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -8   9 comments

Bijna ben ik door alle foto’s heen die ik van dit prachtige evenement wil plaatsen.
Het is altijd een hele klus om een keuze te maken uit de paar duizend foto’s die ik er van heb gemaakt.
Soms lukt het om alleen maar figuranten op de foto te krijgen waardoor de illusie wordt gewekt in een andere tijd te zijn maar meestal is dat door de drukte onmogelijk.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Er zitten mooie portretfoto’s in deze serie. Heeft de weduwe een aanzoek gehad? De hoeveelheid foto’s zullen je wel geduizeld hebben? Ik hoop dat we gauw echte winterfoto’s kunnen maken.

  2. Een bijzonder fraaie serie foto’s Ank, nr.2 is het voor mij helemaal hoor…..prachtig gedaan!

  3. Prachtige Dickens serie’s Ank.
    Heb genoten . 👍🏻

  4. Mooie portretten weer. Ben nu nog heel benieuwd of je nog foto’s hebt van het schoolklasje!

    kitty de Wasvrouw
  5. prachtige foto’s stuk voor stuk. Zal zeker niet gemakkelijk zijn om te kiezen

  6. Het weer zal een grote rol gespeeld hebben bij al die blije portretten, voor de acteurs moet Dickens 2015 een verademing zijn geweest.
    Je hebt tussen het publiek door prachtige beelden gemaakt Ank, gelukkig heb ik geen selfie-sticks gezien!!
    De wafeleter is mijn favoriet, wat een smile! Gr Jan W

  7. Het lijkt me inderdaad een vreselijke opgave als je moet gaan kiezen uit duizenden mooie foto’s.
    Wat je hier hebt laten zien tot nog toe uit al die foto’s is echt onwijs mooi en superleuk. Schitterende
    portretten, mooie overzichten en alles met supermooie kleuren.

    Groetjes, Helma

  8. Alweer prachtige fotos !!!

  9. Het is je op een paar foto’s na (en het is je vergeven🙂 door de drukte) erg goed gelukt alleen de figuranten er op te zetten Ank
    en als er al bezoekers bij staan heb je die nog aardig wetten te verstoppen, prachtig vervolg en foto’s van dit Dickens festijn.

Geef een reactie

