Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -9   7 comments

Vandaag de laatste serie van het Dickens festijn, daarna nog een blog met foto’s van het publiek waar soms ook opmerkelijke types tussen zaten.
De guards en queen Victoria om mee te beginnen.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Ook s’ avonds als het donker is, is het heel sfeervol in de kleine straatjes en mooie winkels in het Bergkwartier.
Op een gegeven moment kwamen er zomaar ineens twee ezels aangelopen zonder begeleiding.
Niemand wist waar ze vandaan kwamen maar later bleek dat ze bij de herder en zijn schapen hoorden en dat ze waren losgebroken.
Het was nog wel een toer om ze terug te krijgen want daar hadden ze bepaald geen zin in!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

7 responses to “Dickens Festijn Deventer 2015, 25e editie -9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik krijg de indruk dat je foto’s steeds mooier worden Ank, Werkelijk hel fraai hoor. De opname van de guards, spreken mij bijzonder aan, en de Dame met gitaar is erg leuk.

  2. Leuke fotoreeks, vooral dat schoorsteenvegertje spreekt mij aan

  3. Super, Ank! ’n Heel mooie serie, ik ga voor de avondfoto’s, m’n complimenten, je hebt ze knap gemaakt!
    Gr Jan W

  4. Eigenlijk heel jammer dat deze serie ten einde is gekomen Ank,
    en ik moet zeggen dat ik er enorm van genoten heb,
    Je bent ene kei in het fotograferen van portretten maar ook alle lichtjes
    en verlichte ramen heb je heel mooi vereeuwigd.

    Groetjes, Helma

  5. De eerste twee foto’s vind ik erg mooi. Het is een hele mooie serie geworden.

  6. Wat leuk deze avondfoto`s als afsluiting
    Ik heb weer volop genoten van Deventer

  7. weer een schitterend aflevering van het Dickens festijn, met prachtige portret foto’s

Geef een reactie

