Bezoekers Dickens Festijn   8 comments

Op zo’n evenement als het Dickens Festijn komt van alles af en daarom maak ik ook wel foto’s van het publiek.
Gewoon mensen (of dieren) die me opvallen omdat ze komisch,  vertederend of opvallend zijn.
De drie vrouwen in prachtige zwarte dracht kwamen uit Duitsland en konden zó voor figuranten doorgaan.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 11, 2016 by Ank Pot in Deventer, Dickensfestijn, Mensen

Tagged with ,

8 responses to “Bezoekers Dickens Festijn

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hartstikke leuk!

  2. Het blijft erg leuk !!!!

  3. ook heel leuk om te bekijken

  4. Hai Ank,

    Ik heb even rustig alle series bekeken en complimenten wederom voor je werk.
    Vooral de sepia-uitvoeringen vind ik erg mooi. Dat past ook echt bij dit evenement.

    Groetjes,
    René

  5. Een serie met heel knap gemaakte foto’s Ank, voor mij is nr.3 de topper hoor…..prachtig!!

  6. Je hebt ze er wel uit gepikt zo en wat je zegt, ze hebben wel iets, maar gemeen hebben ze,
    dat ze allemaal -op het hondje na misschien- aandachtig staan te kijken naar een ander.
    Het verslag van het Dickensfestijn 2016 was weer super Ank, ik heb genoten.
    Gr Jan W

  7. leuk idee ook de bezoekers een keer in het zonnetje te zetten Ank

  8. Inderdaad erg leuk om deze verschillende personages te zien🙂
    Kleding en/of haardracht zijn net even anders waardoor ze ook opvallen.
    Mooie serie weer Ank🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

