Macro   17 comments

Tijd voor iets heel anders!
Van een bijzondere vriend heb ik zijn in ongebruik geraakte macro lens gekregen.
Hoe lief is dat?!
Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik daar ontzettend blij mee ben.
Vorige week ben ik er wat mee gaan oefenen.
Onderwerp: druppels in de mosjes bij mij in de tuin.
Het motregende en dat was precies goed want die druppeltjes bleven mooi hangen.
De laatste foto’s zijn met wat natte sneeuw gemaakt.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted januari 12, 2016 by Ank Pot in druppels

Tagged with , , ,

17 responses to “Macro

Subscribe to comments with RSS.

  1. Klasse! Echt moie

  2. Oei, oei….ik kan me voorstellen, dat je bijzonder in je nopjes bent met deze lens!!!!
    Hij had niet beter terecht kunnen komen, want jij bent toch wel een expert in het fotograferen van druppeltjes🙂
    Ze zijn echt schitterend!!! Bij jou was er dus al wat natte sneeuw??? Hier tot nu toe nog geen vlokje!!

  3. Wat is dit verschrikkelijk mooi Ank, het zijn stuk voor juweeltjes hoor. Ik heb ze een aantal keren bekeken, om mijn favoriete opname eruit te zoeken, maar dat is niet te doen, ze zijn allemaal prachtig.

  4. Parels Ank .
    Prachtig!

  5. Wow!! Wat een mooi cadeau!! Veel plezier ermee!

  6. Deze lens is aan jou goed besteed Ank ! Mooie opnames, sterk werk !

  7. Ank deze lens ga je nog heel, heel veel plezier aan beleven en deze foto’s zijn (om maar bij druppels te blijven) om te watertanden zo prachtig.

    Gr. Frans

  8. Voor watertanden had ik even geen tijd bij het koffiedrinken….maar verder kan ik me helemaal vinden in de woorden van Frans.
    Prachtige serie Ank, genieten!! Gr Jan W

  9. Fantastische serie, Ank, die lens hoort bij je🙂

  10. Nou oefenen hoef je niet meer !!
    Hele mooie macroserie

  11. wat mooi ! geniet er van doen wij ook.

  12. mooie macro foto’s van dit mos met druppels Ank

  13. Super Ank!

  14. Wat mooi, de druppels heb je zo helder en scherp, dat lukt mij nooit met mijn Panasonic ( jij hebt toch ook een Lumix?)
    Prachtige serie, zelfs met regenachtig weer kun je dus mooie foto’s maken.
    groetjes Ghita

  15. Zo gaaf dit Ank!
    Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik gek op mossen en mosjes en deze mosjes én druppels zijn echt fantastisch.
    Geweldig dat je een macrolens van een vriend hebt gekregen want het is heerlijk om met een macro te werken🙂
    Mijn complimenten voor deze prachtige serie.

    Groetjes, Helma

  16. Hai Ank,

    Dat is nog eens lekker mazzel hebben. Een goede macrolens is een prachtding om in je fototas te hebben. Je kunt er ook prachtige portretten mee maken, want een echte macrolens is gewoon knetterscherp. Mooie eerste serie van e druppels en er zitten een paar juweeltjes tussen. Niet alle druppels waar je op hebt gefocust zijn even scherp, maar bij 85% van je foto’s ligt de scherpte wel erg goed. Top gedaan hoor, want macrofotografie is een aparte tak van sport. Ben zeer benieuwd hoever je gaat komen.

    Groetjes,
    René

  17. Een erg mooie opname

Geef een reactie

