Een beetje winter   16 comments

Gisteren was het ineens een beetje witte wereld hier in Zwolle.
Nee, niet door een pak sneeuw waar ik zo op hoopte al die tijd, maar door rijp.
Ik ben al op tijd op pad gegaan voordat het witte effect verdwenen zou zijn en ook al bleef het mistig en was het snijdend koud daardoor, ik heb er echt van genoten.
Leuke ontmoetingen met mens en dier en dat maakte het weer tot een extra mooie dag!
En dat allemaal in mijn eigen woonwijk, hoe dichtbij wil je het hebben.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

16 responses to “Een beetje winter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wowwww….werkelijk een serie prachtige foto’s Ank, opname 21 van het vogeltje met de kraaloogjes, vind ik helemaal super.

  2. Geen sneeuw, maar wel rijp: minstens zo mooi! Ik geniet van je mooie beelden. Ik had ook gehoopt op rijp, maar helemaal niets hier. Leuke ontmoeting met de reeën!

  3. Geweldige foto’s weer, genieten!

  4. Super Ank, ennuh…hoe dichtbij wil je het hebben vraag je…..nou om te beginnen zoals nu, direct op het scherm dat bevalt me ook wel!😉
    Ik vind ze stuk voor stuk super, had ze graag zelf gemaakt! Groetjes en een fijn weekend, Jan W.

  5. Prachtig toch…om zoiets te hebben in je eigen wijk…Wij hebben het heir ook maar de vogels laten het afweten de laatste tijd…jammer….maar ze komen wel terug denk ik. Een heel mooie serie is het geworden Ank.

  6. prachtige serie met winterse taferelen en het -gokje – winterkoninkje ?🙂

  7. Foto ’s met de weggetjes, de reeën en het winterkoninkje zijn supermooi. Soms is aan het werk moeten bijna straf. Had graag buiten gezworven.

  8. ik vind ze schitterend

  9. O wat mooi! Helaas woon ik in het warme zuiden en dat is al de hele winter te merken helaas. Die laatste uil wat een dotje.

  10. Ank wat een heerlijke serie.
    Hier helaas niets wit dus zit ik lekker te geniet van jou platen vooral het winterkoninkje dat is voor mij wel de topper!

  11. Wat leuk dat het toch nog even wit was buiten, geeft dan toch het gevoel dat winter gehad hebt, ook al is het maar kort
    mooie sfeer en winter plaatjes

  12. Jeetje Ank, ik ben toch wel enigszins jaloers op je foto’s hoor.
    Ik zag de rijp ook inderdaad maar ik moest de hele dag werken en had behoorlijk e pé in dat ik nu geen foto’s kon maken.
    Jij laat hier ook echt prachtige foto’s zien en dat is dan ook heerlijk genieten. Ik ga ervoor dat we in februari toch nog iets van sneeuw zullen krijgen🙂

    Groetjes, Helma

  13. Hier hebben we helemaal niets gehad…hoegenaamd geen sneeuw en ook geen rijp😦
    Maar bij jou valt veel te genieten. Prachtige echt winterse beelden, hoor.
    Mooie prikkeldraadkristallen en ook het Winterkoninkje steelt de show.

  14. Hai Ank,

    Ongelofelijk dat we al blij zijn met een beetje rijp en een halve vlok sneeuw en dat noemen we dan maar winter. Je hebt wel uitstekend gebruik kunnen maken van dit kort durende buitenkansje zeg. Mooi hoe je het besuikerde effect hebt vast gelegd. Wat een mazzel dat je ook nog even zo’n sprong reeën tegenkomt in zo’n decor. Mooie serie met een twee hele fraaie collages.

    Groetjes,
    René

  15. ohhhh wat een schitterende serie, zo mooi wit is het hier niet geweest. Misschien is rijp nog wel mooier dan sneeuw.
    Stuk voor stuk prachtige plaatjes, vooral de macrofoto’s.
    Dat groepje reeën is natuurlijk helemaal geweldig!
    groetjes Ghita

  16. Echt mooie winterbeelden Ank ! Hier niets van dat alles, wij blijven op onze honger zitten😦

Geef een reactie

