Culemborg, slot   6 comments

Vandaag de laatste paar foto’s van Culemborg die ik hier plaats.
Ik heb er nog wel meer gemaakt maar het wordt tijd voor wat anders.
Het is in ieder geval een prachtige stad waar veel valt te zien en te fotograferen.
Ik ga er vast nog wel eens in een ander seizoen naar terug.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Het nieuwe moderne stadhuis van Culemborg

*

*

*

***

Posted februari 2, 2016 by Ank Pot in Architectuur, Museum, Nederlandse steden

Tagged with , ,

6 responses to “Culemborg, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bedankt dat je met jou mooie foto’s ons kennis hebt laten maken met Culemborg Ank, Zouden de maagdekens lang zo gebleven zijn met die 24 knegtgens?

  2. Mooie afsluitende serie, Ank. De groene uitrit is deze keer -voor mij- de klapper in deze serie,
    Gr Jan W

  3. Ik had er nog nooit van gehoord maar je waart een goede gids Ank ! Mooie stad met verrassende hoekjes en gebouwen.Mooie reportage !

  4. Een echt typisch oud Hollands stadje en zeer zeker de moeite waard.
    Fijn dat we mee mochten kijken (en wij bleven droog:-))

  5. De volgende keer mooi weer meenemen Ank, zonde dat je zo’n regenachtige dag had, maar de foto’s zijn er zeker niet minder door
    heel mooi detail en overzicht foto’s, hele fotogenieke plaats.

  6. Het is zeker een prachtige stad Ank en hoewel ik er nooit zelf ben geweest heb ik via jou blog een mooi overzicht van deze stad. Zoals jij alle bezienswaardigheden in beeld hebt gebracht en met je oog voor de mooie details, dan kan ik met echt zeggen dat ik deze stad prachtig vind🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

