Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, deel 2   8 comments

We gaan weer verder met de vrolijke bonte carnavalsstoet.
Stadsprins ‘Kinne’ (Sander Dol) voerde het muziekkorps aan dat de optocht ging leiden.
Hij had er overduidelijk schik in.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

8 responses to “Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een schitterende serie hoor Ank, foto 6 knalt er echt uit…..super!

  2. De kou. Kan ze niet deren Ank. Mooie vrolijke kleurige serie van vrolijke mensen. 😃

  3. Ik zie ook een paar mensen die ik dan weer niet heb opgemerkt.
    Mooie serie weer Ank!

  4. Kleurrijk..vrolijk…. een heel mooie serie…door zulke figuren wil ik wel gered worden….als ik in nood zit ..Ha..Ha..

  5. Wat zijn ze allemaal `mooi` versierd
    Geweldig en de vrolijkheid spat er vanaf ;-0

  6. Mooie serie, Ank. Ze hebben er weer veel werk van gemaakt. Ik ga voor de kaasmeisjes en hun groep.
    Gr Jan W

  7. Echt heel leuk Ank,
    De mensen doen er ook heel voor en ook heel veel mee.
    Ik vond het ook zo jammer dat er bepaalde optochten niet doorgingen vanwege het slechte weer.
    Jij laat gelukkig wel een hele mooie en fleurige stoet zien🙂

    Groetjes, Helma

  8. heel gaaf gefotografeerd Ank, prachtige kleuren en foto’s

Geef een reactie

