Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, slot   8 comments

En dan zijn we aangekomen bij de laatste serie Carnavalsfoto’s.
Het wordt weer tijd voor wat anders.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted februari 12, 2016 by Ank Pot in Carnaval, Evenementen, Mensen

Tagged with , , , , , ,

8 responses to “Carnaval 2016 in Zwolle=Sassendonk, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige en vooral vrolijke opnamen Ank, zonder de andere foto’s te kort te doen, is voor mij de één na laatste de mooiste hoor.

  2. Duizend bommen en granaten, Ank, er staat me weer een serie!
    Van het gouden Brazilie tot ’t clowneske Venetië en alles wat er tussen zit.
    Ik heb genoten van jullie carnaval, bedankt. ‘k Wens je een heel mooi weekend.
    Gr Jan W

  3. Die Sassendonkers kunnen er wat van hoor. prachtige beelden Ank.

  4. Wat zijn ze in Zwolle prachtig mooi versierd
    Het lijkt wel Brazilië of Venetië
    Mooie portretten

  5. Als noorderling snap ik echt helemaal niets van dit verkleedfeest😀

    @Ank zegt: Ik heb er ook niets mee hoor maar ik vind het wel leuk om te fotograferen.

  6. Er is veel werk aan gedaan Ank.
    Prachtige maskers uit Italië en zo mooi gekleed.

  7. Hoi Ank,
    ik vond het een van de mooiste, kleurrijkste en fleurigste blogs die ik gezien heb.
    Werkelijk prachtige kleuren, schitterende creaties en machtige mooie mensen🙂
    Echt geweldig. Ik heb van de hele serie enorm genoten.

    Groetjes, Helma

  8. Hai Ank,

    Prachtige reportage en de portretten zijn weer geweldig. Wat in alle carnavalsblogjes opvalt zijn de mooie kleuren. Het lijkt er wel op dat er niet zoveel publiek op de optocht afkomt of lijkt dat maar zo. Ik vind carnaval ook eigenlijk iets voor Limburg en Brabant😉 Maar dat doet natuurlijk niets af aan jouw foto’s. Die zijn weer top.

    Groetjes,
    René

    @Ank zegt: Ik fotografeer altijd bij het opstellen van de optocht en daar is niet veel publiek maar verderop staan er duizenden langs de route hoor, en in de binnenstad kun je niet lopen zo druk!

Geef een reactie

