Toch nog sneeuw   14 comments

Vanmorgen werd ik wakker en was ik bang dat ik me had verslapen omdat het al zo licht was maar dat bleek te komen doordat er een pak sneeuw lag.
Wat een verrassing!
Jammer genoeg had ik niet veel tijd om er van te genieten want ik had een neven- en nichtendag (ook hartstikke leuk) maar deze langverwachte sneeuw had ik graag wat uitgebreider op de foto willen zetten.
Toch ben ik er nog gauw even uitgegaan en heb in de buurt wat foto’s gemaakt.
Uiteindelijk is het de hele dag blijven sneeuwen maar veel dooide ook weer weg omdat de temperatuur zo rond het vriespunt schommelde.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted februari 14, 2016 by Ank Pot in Aa-landen, Mensen, Sneeuw en ijs

Tagged with , , , ,

14 responses to “Toch nog sneeuw

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een behoorlijk pak sneeuw! Mooie winterse plaatjes.

  2. Heerlijke sfeervolle foto’s Ank.
    Hier alleen maar regen.
    Je hebt er in iedergeval van genoten ;))

  3. Eindelijk dan toch! De boomstammen met de sneeuw er aan geplakt vind ik de allermooiste.

  4. Nou dat was toch de moeite waard bij jou Ank! Leuke serie.
    Maar nu hier ook een beetje sneeuw maar niet echt de moeite om dat te fotograferen.
    Groetjes

  5. Oh…heerlijk
    En ook geweldig om met je mee te lopen en te genieten van dit witte wonderland

  6. Toch een heel mooie serie winter foto’s neergezet Ank.

  7. Vanmorgen….ik dacht al, Ank, maar dat was gisteren dus…..
    Een serie mooie sfeerfoto’s, de bomenrij in de straat en de kornoelje zijn mijn favorieten.
    Gr Jan W

  8. Prachtige winterse platen Ank, foto 9 is mijn favoriet hoor.

  9. mooi hè die besneeuwde bomen. je hebt prachtige opnames gemaakt

  10. Dit is prettig wakker worden helaas hier alleen maar nat, nat en natter ;-(
    Maar door deze foto’s vergeet ik dat gewoon.

  11. Hier geen vlok sneeuw gevallen Ank, en ondanks dat je weinig tijd had ben jij nu in het bezit van een echte 2016 wintersfeer serie en dat kan ik nog niet zeggen🙂 je hebt er in de korte tijd die je had een prachtige serie van weten te maken.

  12. Hai Ank,

    Helaas geen sneeuw dit jaar in het westen. Wat een mazzel dat je nog eventjes van de witte wereld bij jullie hebt kunnen genieten. Het is altijd genieten met die witte vlokken vind ik. Heerlijk hoe jong en oud hier ook van geniet. Prachtige eerste foto met die tortel.

    Groetjes,
    René

  13. Heerlijke winterse plaatjes, Ank!
    Prachtig die besneeuwde bomen…
    Lieve groetjes, Anna🙂

  14. Ja echt hé! Ik was aan het werk en kreeg van mijn ega een app’je met een link over de sneeuw bij jullie.
    Hier is het die hele dag blijven regenen, regenen en nog eens regenen. Ik was echt wel jaloers op want ik wil zo graag sneeuw!
    Prachtige foto’s Ank en gelukkig kan ik er zo toch nog even van genieten.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

