Scheveningse strand, deel 1   12 comments

Het was afgelopen donderdag een uitgelezen dag om op het strand te wandelen en te fotograferen.
Samen met Ria heb ik dat dan ook gedaan.
Wat een geweldig weer hadden we, we hebben heerlijk in de zon kunnen zitten zonder jas, het was genieten geblazen.
De strandtent waar we waren neergestreken was net de eerste dag weer open.
Hier zijn de eerste foto’s.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

12 responses to “Scheveningse strand, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie heldere foto’s. Dat was genieten!

  2. Ja…Genieten met een grote G….

  3. Wat een heerlijke serie, Ank. Heel mooi. Je krijgt meteen zin om ook te gaan. Laat het nu snel ook maar wat warmer worden. Fijne zondag. Groetjes, Joke

  4. Scheveningen ik ben daar een keer geweest toen het heel erg stormde, dat was zandhappen🙂
    dit ziet er allemaal veel vriendelijker uit Ank, prachtige foto’s van je bezoek aan Scheveningen

  5. Een serie schitterende foto’s Ank, je hebt de pier er fraai opgezet hoor, opname 7 is mijn favoriet….héél leuk en mooi.

  6. Op het strand is er altijd wel iets te beleven. Mooie afwisselende serie.
    groetjes Ghita

  7. Je hebt hier meteen al een schitterende serie neer gezet, Ank.
    Het was inderdaad genieten en ik kreeg al een paar keer de opmerking, hoe ik zo bruin geworden ben…..daar hebben de zon en de zeelucht flink aan mee geholpen🙂

  8. Prachtige vrolijke serie van je/jullie
    Wat een leuke portretten
    En die springsessie heb je goed en actief vastgelegd, naast als het zand, de schelpen en het superveertje !

  9. ’t Meisje en het schepje, het knulletje met z’n vishengel, de springserie, maar vooral de laatste vier foto’s zijn top.
    Totaal een prachtige serie, Ank, plus een leuke collage met jou en Ria er in verwerkt. Gr Jan W

  10. Ank als ik dit zie dan wil ik naar het strand heerlijk maar helaas zit het er even niet in dus droom ik lekker weg bij jou foto’s.

  11. Heel mooi Ank,
    de pier laat je zo ook heel mooi uitkomen. het gebouw heb je ook weer op zijn mooist laten zien🙂
    De lente mag van mij dan ook doorzetten en dan kunnen we ook weer genieten van nog meer mooi strandplaatjes🙂

    Groetjes, Helma

  12. Wat een heerlijke serie, Ank!
    Ik heb het met veel plezier en een big smile er naar gekeken en bekeken…😀
    Fijne dag nog en lieve pleziergroetjes Anna

Geef een reactie

