Scheveningse strand, deel 2   18 comments

Er waren heel veel honden op het strand en dat vind ik altijd leuk om te fotograferen.
Een deel heb ik in een collage verwerkt.
Ook heb ik veel schelpen gefotografeerd, er spoelden er flink wat aan.
Ook daarvan heb ik een deel in een collage verwerkt.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted maart 16, 2016 by Ank Pot in Aan de kust, Dieren

Tagged with , , , , ,

18 responses to “Scheveningse strand, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. wauw die schelpen met die luchtbelletjes werkelijk prachtig

  2. Heerlijk zo’n dagje strand hè! Mooie serie.

  3. Wat een leuke en grappige honden heb je kunnen fotograferen. De schelpencollage vind ik prachtig, leuk idee. En veel schelpen. De laatste keer dat ik in Katwijk op het strand was, zag ik heel weinig schelpen.
    groetjes Ghita

  4. Heerlijk zo’n stranddag….daar kan je je uitleven als fotograve Ank…net zoals de hondjes…. mooi die collages.

  5. Schitterende foto’s Ank, niet in de laatste plaats de fantastische schelpenfoto’s met belletjes

  6. Prachtige serie Ank. Mijn voorkeur gaat uit naar de schelpen met bellen. 😄👍🏻👍🏻

  7. Leuk al die honden ze zijn altijd zo uitgelaten door het strand

  8. Een heerlijke serie, Ank. De laatste bubbeltjesschelpen zijn inderdaad super, maar de brandingen, de Jackrussel wachtend naast de bal en
    de schuddende Bullmastiff(?) doen er niet voor onder. De collages zijn ook prachtig geworden. TOP dus!!
    Gr Jan W

  9. Een super mooie serie Ank, leuk om de honden zo bezig te zien hoor.

  10. Leuk en vrolijk log met prachtige collages.
    Fijn weekend

  11. Prachtige honden serie, maar je schelpen hebben mijn hart gepakt… zo mooi, Ank!!
    Fijn weekend en lieve groetjes Anna

  12. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde: ik heb een bloedhekel aan honden op het strand (ook in andere natuurgebieden trouwens), maar ik moet toegeven dat het dankbare modellen zijn. Dat blijkt hier ook maar weer. Toch kijk ik liever naar je schelpenplaatjes.
    Groet, Dick

  13. Hai Ank,

    Hele mooie collages weer. Heerlijk om een boxer te zien met een normale staart en normale oren. Dat afknippen is toch iets afschuwelijks. Vooral je schelpenfoto’s spreken mij erg aan. Heel knap gedaan.

    Groetjes,
    René

  14. Een prachtige serie ik ruik de zee😉

  15. Hoi Ank,
    een heerlijke serie van het strand en de pier.
    De honden maar ook alles wat er op het strand gebeurd zoals de golven, het zand wat iedere keer weer anders ligt en de schelpen, het zijn allemaal prachtige foto’s. Ik moet dit jaar ook eens wat vaker naar het strand😉

    Groetjes, Helma

  16. Een heel mooi verslag van je bezoek aan Scheveningen Ank, leuke collages en afwisselende onderwerpen, heel goed gefotografeerd.

  17. Geweldig Ank, dit is weer volop genieten van jouw prachtige serie ! En de honden hebben het zeker ook naar hun zin gehad, heel mooi in beeld gebracht !
    Schelpjes, schuim en het Kurhaus , ontzettend mooi !!

    gr. Truus

  18. De schelpen met bubbels zijn geweldig! Er kon inderdaad gedronken worden op deze mooie dag, want daarna hebben we niet meer zo’n dag gehad.
    Afgelopen donderdag was het trouwens ook mooi tijdens ons boule-toernooi.
    De Jack Russel is een pienter hondje en niet moe te krijgen.
    Mooie collages!

Geef een reactie

