Scheveningse strand, deel 3   15 comments

We gaan weer verder wandelen over het strand op die mooie zonnige dag alweer twee weken geleden.
Niet alleen honden werden er uitgelaten maar we kwamen ook een dame met een paard tegen dat aan de lijn liep.
Ook weer een paar collages met schelpen en andere strandvondsten.
De laatste foto is een crop en dus slecht van kwaliteit maar ik vond het zo’n schattig gezicht, vandaar!

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

15 responses to “Scheveningse strand, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto’s…daar kun je wel een hele dag vertoeven. Mooie collages en een schitterende afsluiter. Fijn Paasweekend Ank.

  2. Een dag met supermooie fotomomenten Ank.
    Het paard is een topper !
    Een wow fotoshoot !

  3. Een mooie impressie van het Scheveningse strand. De laatste foto is inderdaad echt heel leuk!!
    Groet, Dick

  4. Smeltsmeltsmelt, wat schattige beertjes op het strand! Jullie troffen het met het weer.

  5. Prachtige schelpenfoto’s en de laatste is heel lief.

  6. Prachtig dit vervolg de rest zie ik graag komen.

  7. Die laatste wat lief en mooi om te zien dat dat paard zo geniet

  8. Zo slecht is de kwaliteit van je laatste foto niet hoor Ank en ja, het is een onwijs leuke foto met die twee🙂
    Je hebt weer fraaie platen geschoten en op een strand zie je telkens weer iets anders. Leuk dat je ook dat briefje op de foto het gezet🙂
    Schelpen in overvoed en het opspattende water is echt super. Ik wens je een heel fijn Paasweekend. Ik ga zo naar de baas.

    Groetjes, Helma

  9. Over kwaliteit valt te twisten, Ank. Als de zeggingskracht de boventoon voert is een korreltje meer of minder ondergeschikt toch?
    De laatste foto en het opspattende water zijn mijn favorieten. Heb een mooi Paasweekend. Gr Jan W

  10. Die laatste foto is inderdaad….smelt, smelt…
    Mooie vaRIAtie en wat veel mensen io een doordeweekse dag

  11. Heerlijke reeks, Ank!
    Prachtig hoe dit allemaal hebt vastgelegd…🙂
    Fijne Paasdagen en lieve groetjes Anna

  12. mooie foto’s van Scheveningen Ank geweldig met dat paard en de afsluiter is helemaal super die kinderen
    het rode vissers bootje komt me bekend voor volgens mij heb ik die in ene vliegende storm een keer gefotografeerd.

  13. Mooie serie weer, een zonnige dag zo te zien en dat betekent ook….drukte op het strand. Je schelpencollages vind ik ontzettend leuk, wat een goed idee…dat ga ik ook een keertje doen.
    groetjes Ghita

  14. Hai Ank,

    Heerlijke strandserie, waarbij de foto’s met het paard voor iets extra’s zorgt. Dat zie je toch niet heel vaak en vooral die tweede is erg leuk.
    Je laatste foto is inderdaad zo eentje waarbij je twijfelt of je hem wel of niet moet plaatsen.
    Het moment is schitterend, de scherpte laat inderdaad de wensen over. Maar het moet gezegd worden, het is een fantastisch tafereel. Misschien een iets minder grote crop maken?

    Groetjes,
    Reé

  15. Wat lief, die laatste twee!
    Ik heb deze beertjes helemaal niet opgemerkt.
    @ Ja, het gekwakkel heeft toch langer geduurd dan ik verwacht had.
    Het is nog niet helemaal voorbij, maar ik kan er weer tegen😉
    Groetjes, Ria.

Geef een reactie

