Delft, deel 3   7 comments

Weer verder met de foto’s van Delft.
Ik plaats ze hier in willekeurige volgorde, heb niet zoveel tijd momenteel om alles uit te zoeken en klaar te stomen voor het blog maar deze foto’s had ik al zover.
We waren er de dag na Koningsdag wat op de eerste foto’s wel te zien is.
Verder wat collages van winkels, veel souvenirshops, LU-ST is een hele leuke winkel voor Lunch en Style.

WODRT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 8, 2016 by Ank Pot in Architectuur, Nederlandse steden

Tagged with , ,

7 responses to “Delft, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie details laat je weer zien. Heel mooi de laatste, je moet het maar zien!

  2. Prachtige opnamen Ank, ik ben het met Hendrika eens hoor, je laat ons ook hele fraaie details zien.

  3. Ank of het nu deel 1 of 3 is het blijft genieten om te zien.

  4. Heel mooie serie, Ank. ook ik ga voor de laatste, heel origineel! Gr Jan W

  5. Alle drie de delft-series bekeken en meteen deze stad ook op mijn lijstje gezet. Er is vel te zien en te fotograferen. Howel je het niet zou vermoeden vond ik deel 1 qua originaliteit het leukst!

  6. Geweldig die details, je moet het maar zien allemaal, zelf ben ik niet zo’n stad mens, maar als ik dit zie is dat toch wel ontzettend leuk Ank
    mooi detail foto van dat kroontje en de klok, maar ook de rest is erg gaaf, zoals de meerkoeten, eigenlijk te veel om op te noemen, kijken en genieten.

  7. Ik wordt eentonig Ank maar ook deze foto’s zijn weer ontzettend leuk.
    Mooie kleuren en ook weer vele mooie items en details.
    Wat ook zo leuk is, zijn de diverse nesten met meerkoeten🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

