3e Aalandenloop   5 comments

Het was gisteren al weer voor de derde keer dat de Aalandenloop, genoemd naar de wijk waar ik woon nl. de Aa-landen, werd georganiseerd. Av PEC en wijkcentrum de Bolder hadden weer een mooie loop met 800 lopers in totaal, weten neer te zetten. Om 18.00 uur startten de jongste kinderen van 6 en 7 jaar en een kwartier later de wat oudere kinderen gevolgd door de tieners tot 16 jaar. Om 19.00 uur startte de 5 kilometer en om 20.00 uur de 10 kilometer. Zoals elk jaar doe ik er fotografisch verslag van in mijn functie van fotograaf van het wijkblad. Dat betekent flink heen en weer lopen tussen start en finish om zodoende van elke groep wat loopfoto’s te hebben maar ook een impressie van de dingen er omheen zoals bijvoorbeeld het medailles uitreiken, chips van de schoenen afhalen, het optreden van de Neighbours Blues Band. Met de wedstrijd en gelopen tijden hoef ik me gelukkig niet bezig te houden, ik ga voor sfeerplaatjes.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

5 responses to “3e Aalandenloop

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele mooie serie Ank, leuk om die ukkies zo enthousiast bezig te zien. Foto 24 vind ik echt super, goed gezien hoor.

  2. prachtige verslag en helemaal jou ding met die portret foto’s Ank
    gaaf dat enthousiasme en de inzet bij de kinderen, prachtige hoe je dat in beeld weet te brengen.

  3. Ank wat een prachtige serie en die kinderen wat genieten zee er van.

  4. Een prachtig sfeerverslag, Ank. Het weer lijkt goed te zijn geweest, mooie heldere foto’s van begin tot eind.
    Gr Jan W

  5. Super die kinderen het plezier straalt er af. Mooi!

Geef een reactie

