Apenheul, deel 2   10 comments

Vandaag zijn de Orang-Oetans aan de beurt.
Wat een heerlijke rustige apen zijn dit, die zitten tenminste af en toe nog eens stil zodat je foto’s kunt maken.
Dan is het natuurlijk de kunst om niet alleen maar statische foto’s te maken.
Ik ben dan altijd op zoek naar oogcontact of bijzondere momenten.
Zoals de Orang die met behulp van een takje eten uit de geperforeerde boomstam haalde en daarbij in spagaat hing.
Of het moment dat het oudere jong ook nog aan de borst ging terwijl aan de andere kant zijn babybroertje of -zusje zoogde.
Vader Orang lag alleen maar te knabbelen op wat takjes dus veel verder dan oogcontact en een scheve bek kwam het niet.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted mei 24, 2016 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , ,

10 responses to “Apenheul, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Ank, vooral de familie foto’s zijn pláátjes hoor.

  2. Prachtige serie, mooie kleuren.

  3. Leuk waren ze hè! Mooie serie meis!

  4. Wat een geweldig leuke familieportretten, Ank!
    Ik vind de tegenstelling tussen de kapsels van moeder en baby zo koddig🙂
    Van de lenigheid van deze apen zouden we graag wat meekrijgen, nietwaar?

  5. Hoi Ank,
    Wat een geweldige foto’s!! Schitterend hoe deze orang oetans voor je wilde poseren. En dan ook dat kleintje nog zo mooi met dat fantastische koppie. Je begrijpt wel dat ik dit als dierentuin liefhebber, helemaal te gek vind. Super!!

    Groetjes, Marco

  6. Schitterend, Ank. Ik ga niet kiezen vandaag, ben bang dat ik dan een andere tekort doe!! TOP!!
    Gr Jan W

  7. In één woord Ank… schitterend !!
    Groetjes Anna

  8. Wat een mooie serie weer…echt mooi.

  9. Echt geweldig zijn deze foto’s Ank😀
    Ik zit met een grote glimlach op mijn gezicht hier te genieten.
    Die Oerang in de spagaat is echt hilarisch hahaha…. maar het portretje van die kleine is weer heel vertederend.
    Prachtige serie heb je hiervan gemaakt.

    Groetjes, Helma

  10. Ik wilde een algemene reactie geven op je drie apenblogjes, maar ze zijn toch zodanig dat ik toch apart reageer.
    Dit is een wereldse serie zeg. Wat een heerlijkheid dat je net op dat moment bij de mensapen was. Zo gaaf dat je een moeder treft met twee verschillende jongen en dan daar zo gebruik van weten te maken. Echt top.
    De laatste twee van pa zijn ook super.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

