Druppels en vlinders in het Westerveldse Bos   9 comments

Hannie en ik proberen om zeker eens per week naar het Westerveldse Bos te gaan dus afgelopen zaterdag togen we er weer heen.
Zelf was ik er vrijdag ook al geweest, maar vervelen doe je je daar niet, er is altijd wel wat te fotograferen.
De foto’s van beide dagen heb ik door elkaar gegooid.

WORDT VERVOLGD

***

Ons favoriete plekje in het Westerveldse Bos

*
Als je s’morgens op tijd komt (lastig hoor) dan zit alles nog onder dauwdruppels

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Het Klein Geaderde Witje

*

*

Het Icarusblauwtje

*

*

*

*

Het Landkaartje in zomerkleuren voorjaarskleed (domme vergissing!)(de volgende generatie is donkerbruin)

*

Het Klein Koolwitje

*

***

9 responses to “Druppels en vlinders in het Westerveldse Bos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Ank,
    Prachtige foto’s!! Zo mooi die druppels op die pollen, het lijken wel pareltjes.
    En wat heb je die prachtige vlinders ook mooi te pakken. Fantastisch gedaan!!

    Groetjes, Marco

  2. prachtige blog weer Ank! dat ik daar nooit geweest ben😦 ik kende het niet echt als ‘vlinderparadijsje’ haha!
    even voor de goede orde…. het is een klein geaderd witje en een klein koolwitje, en het landkaartje is nog niet in zomerkleed (die is zwart) maar in voorjaarskleed🙂

  3. Een hele fraaie serie Ank, de foto’s 6 en 8 vind ik zonder de andere tekort te doen, schitterend.

  4. heel mooi, die druppels in de paardenbloempluis vind ik helemaal top, ook de foto van de enkele druppel, haarscherp, heel knap.
    En wat een mooie vlinderfoto’s, prachtige serie
    groetjes Ghita

  5. Mooie serie weer! Dauwdruppels brengen vaak iets extra, maar ook ik heb moeite met op tijd zijn😉 Slechts enkele keren per jaar kan ik het opbrengen (als de dagen weer wat korter worden…). Je bedauwde paardenpluisjes zijn wonderschoon.
    Groet,. Dick

  6. Genieten Ank, van de druppelfoto’s maar zeker ook van de vlinders.
    Gr Jan W

  7. Wat een mooie druppelfoto`s en logisch dat je daar geniet met al die fladderaars.

  8. Ank een prachtige serie, druppels en vlinders, hier helaas nog weinig vlinders gezien.

  9. Je hebt niet alleen mooie vlinders kunnen fotograferen,
    maar je druppels zijn werkelijk geweldig! Hier hou ik erg van🙂
    Prachtig Ank en deze mag je meer plaatsen hoor😉

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

