Deventer op Stelten 2016, slot   5 comments

We zijn toe aan de laatste serie foto’s van Deventer op Stelten.
Om te beginnen Klown Konzept uit Frankrijk.
Vervolgens de Nederlandse steltact van Close-Act, altijd aanwezig op dit evenement, dit jaar met de première van ‘Birdman’.
Dan hebben we nog Théâtre du Vertige uit Frankrijk en ik sluit af met foto’s van de openbare repetitie van de slotact ‘Mù’.
Helaas was de echte voorstelling te laat op de avond voor mij want ik moest een trein halen maar helemaal verlicht en met mooie kostuums moet het prachtig zijn geweest.
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de foto’s van dit evenement, het volgende blog gaat weer over de natuur😉

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

5 responses to “Deventer op Stelten 2016, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig evenement

  2. Weer een heel mooi beeld verslag van dit evenement Ank, mooie portret foto’s en spectaculaire actie foto’s
    die laatste foto’s zijn heel bijzonder met dat apparaat in de lucht.

  3. Ik heb in elk geval wél van jou mooie fotoverslag genoten Ank. De eerste 3 foto’s van deze serie zijn erg leuk, het plezier straalt er vanaf.

  4. Hoi Ank,
    Eén dolle boel. Maar wel erg leuk.
    Mooi al die grote figuren en dan nog wel op stelten ook. Knap hoor.
    Mooi zo’n parade.

    Groetjes, Marco

  5. De slotact zal ongetwijfeld schitterend zijn geweest, Ank. Maar wat je er nu van geschoten hebt is dat ook.
    Zeker als ik denk te zien, dat je recht onder dat gevaarte hebt gestaan, zo’n plekkie heeft niet iedereen gehad.
    Ik heb genoten van je foto’s, een grote pluim van deze kant! Gr Jan W

Geef een reactie

