Dalfsen, Zwevende Kei   10 comments

Ook al weer even geleden heb ik samen met Gerda foto’s gemaakt in de omgeving van Dalfsen.
Vlakbij het station staat een kunstwerk op een heuvel ‘de Zwevende Kei’.
Het is een markant punt in het landschap en je kunt er tussen de schapen door naar toe lopen.
De kolom is het stuk wat uit de steen is gehaald.

***

*

*

*

*

***

Posted september 28, 2016 by Ank Pot in Nederlandse steden

Tagged with , ,

10 responses to “Dalfsen, Zwevende Kei

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je hebt dit bijzondere kunstwerk knap gefotografeerd Ank, je kunt er ook nog onder schuilen tijdens een regenbui.

  2. Oh…wat leuk, dat je er zo dichtbij geweest bent.
    Mooie en knappe foto`s…dan laat ik mijn exemplaar maar niet zien ;-0

  3. Prachtig Ank ik heb er jaren geleden ook foto’s van genomen.
    Dus dit roept herinneringen op aan een hele fijne vakantie.

  4. De eerste foto vind ik de mooiste.

  5. Mooi, ik heb ze ook nog. Maar die mevrouw met dat blonde haar heb je er ook op gezet.
    en dat is een beetje zonde van de foto (lol). Ze pakt je vast en zeker een keertje terug.
    hahahaha

  6. Een spannend kunstwerk. Prachtige foto’s Ank, vooral die van het uitgeboorde gat.
    Gr Jan W

  7. Een heel knap kunstwerk en prachtige foto’s er van, leuk ook als schaduw plek voor de schapen

  8. Dit vind ik erg leuk om te zien Ank.
    ik ben niet zo’n kunstkenner maar dit vind ik dus wel heel mooi!
    Net een hele grote paddenstoel 🙂

    Groetjes, Helma

  9. Wat apart Ank, maar wel leuk om dat van alle kanten te fotograferen!
    Groetjes

  10. Heel apart, maar ook een beetje eng, lijkt me.
    Maar goed, dat dit kunstwerk niet in Groningen staat 😉
    Je hebt deze kei prachtig van alle kanten gefotografeerd en met al die blonde schaapjes erbij is goed te zien, hoe groot hij is 😉

Geef een reactie

