AWD september 2016, deel 3   9 comments

Ja hoor er is er ook een vossenblogje, Ghita vroeg er al naar.
Jammer genoeg was het er weer heel erg druk met mensen waarvan een aantal dachten dat ze de eigenaar waren van de dieren gezien het commentaar er werd gegeven op anderen.
Dus veel tijd heb ik niet aan het fotograferen besteed, we zijn gauw weer doorgelopen.
Maar toch een aantal aardige foto’s.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “AWD september 2016, deel 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige serie !!! Ik hoor die verhalen ook op de Hoge Veluwe, te veel mensen en kritiek op elkaar. Vogelhutten ook al druk..jammer.
    Maar goed , ik kom niet op dit soort plekken, geniet wel bij anderen van de foto’s🙂

  2. Een heel mooie serie over de AWD, tja…die mensen hè….het wordt net een atractiepark. De vosjes staan er toch prachtig op Ank.

  3. Werkelijk een hele fraaie serie Ank, foto 2 is mijn favoriet….prachtig!

  4. wauw wat een gewillig fotomodel, zo leuk om te zien

  5. Ik geniet achter mijn schermpje van jouw mooie vossenfoto`s.
    De een-na-laatste foto vind ik extra prachtig

  6. Prachtige serie, Ank. De serie bijna aan het eind deed me denken aan “vossen hebben holen”.
    Gr Jan W

  7. Wat mooi,en ze werkten goed mee, zo te zien heb je vier of vijf verschillende vossen gezien, waaronder de oudste (laatste) en de allerjongste (voorlaatste) die daar rondlopen.
    Er lopen daar inderdaad wel eens vervelende mensen rond die denken dat de vossen hun huisdieren zijn.
    groetjes Ghita

  8. Mooie foto’s van de vossen, Ank, maar de twee natuuropnames, die er tussen zitten, zijn ook niet te versmaden.
    Die laatste opmerking van Ghita klopt helemaal, dat hebben we gisteren wel ondervonden, hè?
    Groetjes, Ria.

  9. Nou……. dit is echt een heel mooi vossenblog Ank!
    Prachtig zoals je deze dieren hebt weten te fotograferen.
    Prachtige standpunten maar ook geweldige mooie kleuren.
    ik ben er dit jaar niet aan toe gekomenen geniet hier dus des te meer🙂

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

