AWD september 2016, slot   11 comments

Inmiddels hebben we alweer een bezoek gebracht aan de Amsterdamse Waterleiding Duinen.
Maar vandaag eerst de laatste serie van het vorige bezoek in september.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

11 responses to “AWD september 2016, slot

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een schitterende foto`s weer van deze `herten/reebokken`
    Prachtig zijn ze.
    Mooi die luchtkleuren op Zandvoort/deel zuidboulevard

  2. Prachtige dieren Ank, en heel mooie foto’s. Ik hoop dat ze toch niet te veel dieren gaan afschieten.

  3. Prachtige serie, Ank. Een topper vind ik het portret met donkere achtergrond en ’t strootje op de kop!
    Maar ook de zonsondergangen zijn prachtig. Kan me voorstellen dat je daar graag rondloopt!
    De verschillende stadia van de geweien komen ook goed in beeld, het laat goed zien in welke levensfase zo’n bok is.
    Ik wens je een heel mooi weekend. Gr Jan W

  4. Een prachtige serie Ank, dit is echt genieten! Voor mij ook de opname met het strootje…..super.

  5. prachtige hertenfoto’s,superscherp. De grote geweien zijn schitterend, de foto van het jonge hertje met de donkere achtergrond springt eruit.
    En een mooie zonsondergang als afsluiter.

  6. Ja..Ank, het is niet zo gek, dat we dezelfde foto’s plaatsen, hè?
    Inderdaad is die met het krullende strootje een prachtfoto en ook foto 4 vind ik leuk.
    Wat kijkt ze je lief aan!!
    @ Veel minder last van de pijn, gelukkig🙂
    Fijn weekend!!

  7. Wat een hoop damherten. En dan zeggen ze nog dat er niet teveel zijn😉
    Het portret met zwarte achtergrond is veruit de mooiste damhertenfoto uit dit blog, maar de laatste twee zijn ook top. Mooie sfeer.
    Groet, Dick

  8. Weer een prachtige serie.

  9. Wat is dit toch een fotogeniek gebied, vooral ook voor de fotografie van herten, prachtig zoals deze te benaderen zijn.
    schitterende serie laat je weer zijn Ank, een prachtige afsluitende foto met die prachtig gekleurde lucht

  10. Het is en blijft gewoon een prachtig gebeid en iedere keer als je er bent zie je toch weer iets anders.
    De damherten heb je heel mooi gefotografeerd en de een na laatste foto vind ik echt schitterend!!!!

    Groetjes, Helma

  11. Hai Ank,

    Ik heb alle vier je blogjes van de AWD bekeken en jullie hebben enorm veel gezien zeg. Dan ook nog eens zo vastleggen en je kunt spreken van een topdag. Prachtige vossenfoto’s en de vuurvlinder is schitterend. In dit blog ook mooie platen van de damherten. Geen bronstfoto’s nog, maar die zullen eerdaags wel volgen neem ik aan. Ik las tenminste dat je alweer een nieuw bezoekje hebt afgelegd. Je laatste twee foto’s van dit blog zijn juweeltjes. Ik zou wel even die pipowagen met toilet wegpoetsen. Die halen het niveau van deze prachtige foto naar beneden.

    Groetjes,
    René

Geef een reactie

