Mistdruppels   7 comments

Op 10 oktober was het hier erg mistig en dus waren er veel druppels te bespeuren.
Helaas kon ik er niet op uit dus heb ik gauw wat foto’s voor het huis geschoten.
Het waaide behoorlijk dus mooie macro’s waren niet te doen.
Het is dus bij wat sfeerplaatjes gebleven die ik heb gemaakt toen de zon doorkwam.
Opvallend zo ‘ingepakt’ als alles was.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted oktober 16, 2016 by Ank Pot in Aa-landen, druppels

Tagged with , , ,

7 responses to “Mistdruppels

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou die spinnetjes zijn bij jullie wel actief zeg…..heel mooi vastgelegd Ank.

  2. Daar zijn heel wat vangnetten gemaakt, Ank. Zelfs niet mooie macro’s zijn prachtig om te zien.
    Gr Jan W

  3. Prachtig Ank, foto 4 is wel héél bijzonder…prachtig!

  4. Op zo’n ochtend hoop ik ook nog dit jaar. Nr 2 is een ‘pareltje’!
    Groet, Dick

  5. Sommige zijn echte kunstwerkjes!
    Het mooist vind ik altijd de webben met dikke druppels, zoals op foto 2.
    Groetjes, Ria

  6. Ik vind druppels altijd mooi en ook steeds een uitdaging om te fotograferen Ank.
    Je mag dan geen macro’s hebben maar deze sfeerplaten doen er echt niet voor onder.
    Ik geniet er tenminste enorm van🙂

    Groetjes, Helma

  7. dit vind ik zo moeilijk te fotograferen, denk je net dat je goed hebt scherp gesteeld komt er een zuchtje wind en weg is je focus, prachtige dauwdruppels en spin rag foto’s Ank.

Geef een reactie

