AWD, oktober 2016, deel 1   12 comments

Op 12 oktober ben ik weer met Ria naar de Amsterdamse Waterleiding Duinen gegaan in de hoop wat van de bronst te gaan zien.
Of dat gelukt is zal ik in een ander log laten zien maar ik begin met de foto’s die ik van de vossen heb gemaakt.
Het was een behoorlijk koude dag, ik had voor het eerst de winterjas aan en dat was geen overbodige luxe.
De vossen hadden al overduidelijk een beginnende wintervacht.

***

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

12 responses to “AWD, oktober 2016, deel 1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Schitterend om te zien, hier zijn ze toch veel schuwer

  2. Bijzonder mooi Ank, de laatste foto verdient een gouden randje.

  3. Een heel mooie serie, het vosje vertrouwt op jou….wat staat hij er mooi op.

  4. Prachtige serie Ank. De foto waarop het (frontale) gangwerk te zien is, is top!
    Je eindigt de serie met een drie sterren foto…. dat moet een vijf sterren foto zijn…. 😉
    Gr Jan W

  5. Prachtige serie Ank. Daar moeten wij samen ook eens naar toe hoor.

  6. Wat hebben we toch altijd veel geluk, wanneer we naar de AWD gaan, hè?
    Geweldig toch, dat we daar dit soort foto’s kunnen maken.
    Jij was niet de enige met een winterjas aan, dat hadden de vossen ook 🙂
    De laatste (ik neem aan dat het een uitsnede is van de foto daarboven?) is geweldig, maar ik vind foto 7 met de slapende jonge vos ook prachtig.
    Fijne avond.

    @Ank zegt: De laatste foto is geen uitsnede uit de foto ervoor maar wel een crop uit een andere foto.

  7. Geweldige foto`s weer…..wat een mooi beestje !
    En die close-ups…..prachtig

  8. Hai Ank,

    Die AWD-vossen zorgen toch een beetje voor gemengde gevoelens. Erg triest dat ze gewoon chips, snickers en dat soort dingen te eten krijgen, maar ze zijn natuurlijk wel erg fotogeniek. Het blijft bijzonder om vossen van zo dichtbij te fotograferen. Je hebt er een paar prachtige platen aan overgehouden. De eerste en de eennalaatste zijn voor mij de mooiste uit de hele serie. Heel mooi gedaan.

    Groetjes,
    René

  9. prachtige vossen foto’s Ank, mooie dieren zijn dit, om te zien en te fotograferen

  10. Prachtig gefotografeerd Ank.

    Fijn weekend.

  11. Hoi Ank,
    Wat een fantastische foto’s!! Geweldig hoe je deze vosjes hebt gefotografeerd. Echt gaaf.
    Vooral foto’s 14 en 15 vind ik helemaal super!!

    Groetjes, Marco

  12. Leuk dat je een aantal vosjes hebt gezien en ze mooi op de foto hebt kunnen zetten, ze werkten goed mee.
    Soms zijn ze zo onrustig , dan blijven ze maar lopen en snuffelen.
    Vooral de portretjes van de oude vos vind ik erg mooi.
    groetjes Ghita

Geef een reactie

