AWD oktober 2016, deel 2   9 comments

Vandaag plaats ik de rest van de foto’s die ik in de Amsterdamse Waterleidingduinen heb gemaakt.
Ik kan alvast verklappen dat we jammer genoeg geen gevechten hebben gezien.
Wel veel burlende geweidragers maar die wilden dat allemaal niet voor camera doen.
Veel foto’s die ik op volgorde van maken plaats.

 

***

*

Een enorme zwam op een boomstam, ook zo’n beetje de enige die we zagen, nog geen paddenstoelen het was er nog behoorlijk droog

*

Dat het lang niet altijd zo is dat de herten voor je poseren blijkt wel uit de volgende foto

*

*

*

*

*

*

*
Een nog jonge geweidrager wilde wel even burlen voor de camera

*

We konden staand op een duintop zelfs de zee zien, met de telelens dichterbij gehaald, een stukje Zandvoort

*

*

We kwamen op een terrein met allemaal bunkers terecht, daar waren we nog nooit geweest

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Dit hert deed niets anders dan ruiken, snuffelen en dingen in de bek nemen om ze vervolgens weer uit te spugen

*

*

*

*

*

*

*

Zwanen kwamen we ook tegen bij één van de kanalen

*

Als de zon er door wilde komen zag je ineen toch wel wat herfstkleuren

*

*

*

Met dit lieve hertje dat nieuwsgierig naar me kijkt neem ik weer afscheid van de AWD, hopelijk tot gauw!

***

9 responses to “AWD oktober 2016, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een prachtige foto’s!

  2. Ank wat een serie prachtig.

  3. Een schitterende serie foto’s Ank. Opname 3 is voor mij een absolute topper, wat een geweldige dynamiek….erg knap gedaan!

  4. Mooie serie met veel bekende plekjes voor mij en een hoofdrol voor de prachtige damherten. Ik heb dit jaar ook geen gevecht kunnen vastleggen. Maar de bronst is altijd wel een belevenis vind ik.
    groetjes Ghita

  5. Jammer dat je niet helemaal hebt gekregen waar je op had gehoopt, maar portretjes van zo’n uitrustende mooie man zijn ook prachtig, toch. En het blijft evengoed een mooi gebied om gewoon doorheen te wandelen. Dat bunkerdorp is ook zo’n speciaal plekje. Ik heb dit jaar de bronst maar een beetje gemeden, want het wordt er echt te druk, vind ik. Ga ik me maar lopen ergeren aan die zgn fotografen die geen respect kunnen opbrengen voor de dieren.
    Groet, Dick

  6. Wat een mooie lading foto`s weer uit de duinen.
    Geweldig zijn je close-ups van de damherten.

  7. Prachtige serie Ank! Dit is zeker een eind lopen (lol).

  8. Hoe vaak we er ook komen, Ank…we ontdekken elke keer wel weer een nieuw gebied.
    De klim naar de duintop was wel de moeite waard, hè? Wát een uitzicht op Zandvoort!!
    Foto 24 is helemaal top. Wat kijkt deze spitser je lief aan! Zo zie je ook goed, waarom hij de naam spitser kreeg, haha….
    En nu nog even genieten van de herfstkleuren, hè?
    Fijne dag!

  9. Een mooi afwisselende serie Ank. Bunkers, is dat gelijk aan vleermuizen? Ben benieuwd welke details je daarvan weet vast te leggen op een dag.
    Gr Jan W

Geef een reactie

