Renderklippen, deel 2   9 comments

Weer verder met onze wandeling over de Renderklippen.
We waren duidelijk niet de enigen die van de mooie herfstkleuren aan het genieten waren.
Het leverde weer leuke ontmoetingen op zoals met de dames die op hun paard het gebied verkenden.
Af en toe kwam de zon door en dan waren de kleuren echt geweldig mooi.
Het welbekende Pluizenmeertje, één van de vennetjes in dit gebied lag er als een spiegeltje bij.

WORDT VERVOLGD

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

9 responses to “Renderklippen, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een schitterende serie Ank, de foto’s 10 en 11 zijn kunstwerkjes, en dus mijn favorieten.

  2. Een hele mooie serie Ank.

  3. Een fantastische serie foto’s, Ank!
    Het was er heerlijk in de zon, neem ik aan.
    De jassen over de arm….dat is nu wel anders!
    De mestkever vind ik geweldig gefotografeerd.
    Heerlijk ook al die herfstkleuren…..
    Ik hoop, dat het morgen ook zo mooi wordt.
    Ik ga de Kootwijker Duin- en Veentocht wandelen en ik weet uit ervaring, dat dit een hele mooie tocht is.
    Fijn weekend!

  4. Hai Ank,

    Tsjonge wat een schitterend gebied en dan ook nog eens zo’n serie welke extra reclame maakt voor deze plek.
    Vooral de mooie meertjes en vennetjes zorgen voor extra sfeer en je hebt er prachtige spiegelingen aan over gehouden.
    Mooi ook de foto met de extreem lage standpunt. Altijd leuk als iemand iets anders dan anders doet.

    Groetjes,
    René

  5. prachtige serie Ank, er zitten een paar juweeltjes bij, voor mij zijn foto 6 en 8 de uitschieters.
    gr. Truus

  6. Schitterend veelzijdig gebied Ank, prachtige detail en overzicht foto’s, heel mooi de herfst 2016 in beeld gebracht.

  7. De Renderklippen… is dat niet een gebied ten noorden van Vierhouten? Als ik het me goed herinner ben ik daar wel eens met de MTB doorheen gecrosst (vaste route). Het is een mooi gebied (ook schaapskooi toch?) en dat blijkt ook wel uit je foto’s. Op de rode bekermosjes (zo heten ze toch?) ben ik wel een beetje jaloers. Daar ben ik al jaren naar op zoek, maar hier in de duinen zie ik ze nooit.
    Groet, Dick

  8. Wat een mooi gebied, ik heb er nog nooit van gehoord. Prachtige afwisselende serie, waarin de herfstkleuren een rol spelen,echt genieten van de natuur in deze periode.
    groetjes Ghita

  9. Hoi Ank,

    erg leuk om de dames op hun paar te zien maar ik geniet echt van de mooie en warme herfstkleuren die je hier laat zien.
    De warme tinten geven ook een warm gevoel van binnen en ik hou dan ook van deze prachtige herfstkleuren.
    Ook je bekermos en lucifers zijn geweldig. helaas heb ik die nog niet gezien maar ik ben er ook nog niet echt veel op uit geweest.
    Daarom is dit ook echt dubbel genieten hier.

    Groetjes, Helma

Geef een reactie

