Sint en Piet in de Aa-landen, deel 1   9 comments

Ik onderbreek de serie van de Wildlands even voor de foto’s van Sinterklaas. Als fotograaf van het wijkblad was ik uiteraard aanwezig bij de komst van Sinterklaas in onze woonwijk. Al ruimschoots voor de komst van de Sint staan de eerste kinderen verwachtingsvol opgesteld bij het vertrekpunt van de optocht. Dan zorg ik ook altijd dat ik er ben zodat ik van die snoetjes al vast foto’s kan maken. Als altijd duurde het natuurlijk veel te lang voordat de Sint met zijn Pieten tevoorschijn kwam maar gelukkig hebben wij mijnheer Berry die de jeugd dan weet te bezig te houden en dan gaat de tijd natuurlijk veel sneller. Gelukkig was dit jaar weer een schimmel ingehuurd om voor Amerigo te spelen, een rustig paard, heel wat beter dan vorig jaar. Hier zijn de eerste foto’s in volgorde van maken.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

WORDT VERVOLGD

***

Geplaatstnovember 20, 2016 doorAnk Pot inAa-landen, Evenementen, Mensen

Getagged met , , , ,

9 Reacties op “Sint en Piet in de Aa-landen, deel 1

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Wat een gezellige en leuke reeks
    Die kindersmoeltjes blijven schattig hè ?
    Gelukkig allemaal `echte` humoristische pieten ;-0

  2. Weer een mooie serie Ank.

  3. Hoi Ank,
    Geweldige foto’s!!
    Mooi al die gespannen koppies van die kids.

    Groetjes, Marco

  4. doet me aan mijn eigen kindertijd denken, oh jongens wat vond ik die zwarte pieten eng. Pracht fotoreeks Ank

  5. Een super leuke en mooie serie Ank, die kindersnoetjes….prachtig!

  6. Jullie boften in Zwolle met het mooie weer afgelopen zaterdag….dat was bij ons wel anders 😦
    De Sint en ook de pieten hadden het duidelijk naar hun zin!
    Leuke smoeltjes heb je weer vastgelegd.
    Zo’n intocht te paard is het toch wel helemaal, hè ?

  7. Heel erg leuk Ank,
    ook omdat er echt zwarte pieten zijn.
    Wat ook zo leuk is, is dat de meeste kinderen van die mooie zwarte pieten petten op hebben.
    Bij sommige verwachtingsvolle snoetjes en weer andere een beetje angstig hihi..
    Daarna de pieten en de sint zelf. Prachtig en feestelijke intocht 🙂

    Groetjes, Helma

  8. heel mooie portret foto’s Ank, prachtige serie Sinterklaas in tocht foto’s

  9. Een klassieke Sint intocht, Ank. ’n Prachtig fotoverslag. Ik kies voor het meisje op foto 1, niet zozeer voor het meisje, maar dat je dit hebt vastgelegd. Ze is helemaal in haar eigen wereld terwijl ze over de evenwichtsbalk rond de boom loopt. Goed gezien. Gr Jan W

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.