Wildlands Adventure Zoo Emmen, Nortica, deel 2   10 comments

We gaan weer verder met de foto’s van Wildlands.
We waren in het deel dat Nortica wordt genoemd en waar ook de robben zijn gehuisvest.
Een smal langwerpig verblijf waar je ook weer  hoger staat dan de dieren.
Er was verderop nog een deel maar dat was zo lelijk dat ik er geen foto’s van heb gemaakt.
Er liepen allemaal kokers/buizen over het water met daarop weer draden gespannen zodat de dieren daar niet op konden gaan liggen, dat zag er niet uit.

***

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

***

Posted november 24, 2016 by Ank Pot in Dieren, Dierentuin

Tagged with , , , , ,

10 responses to “Wildlands Adventure Zoo Emmen, Nortica, deel 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ze zijn zo leuk !
    Mooie serie Ank
    Als mijn knieproblemen opgelost zijn ga ik zeker kijken.
    Groet

  2. Een fraai beeldverslag. Foto 2 en de laatste vind ik de mooiste.
    Groet, Dick

  3. Mooie foto’s van de dieren Ank, maar ik ga helemaal plat voor opname 2!!

  4. Ank een mooie serie.
    het is jammer dat het voor mij zo ver is ander ging ik er kijken.

  5. Prachtige opnames van de zeeleeuwen/robben en ja foto 2 ook bijzonder mooi !
    gr. Truus

  6. Wat een leuke serie van in en om het water.
    Fijn weekend

  7. Hoi Ank,
    Geweldige foto’s!!
    Schitterend die opnames van die zeehonden.

    Groetjes, Marco

  8. Erg leuk om te zien.
    De tweede foto met dat hangende blauwe luik vind ik trouwens heel erg mooi😉
    ook de zeeleeuwtjes/robben zijn schattig. Bovendien weer hele mooi portretjes.
    het portret van de blauwe reiger is ook weer super gemaakt.

    Groetjes, Helma

  9. prachtige verslag en foto’s Ank van deze dierentuin
    leuk dat ze aan de enen kant gezorgd hebben voor een goed overzicht op de dieren
    maar aan de andere kant er weer zo’n rommetje van maken dat je er niet eens foto’s van neemt

  10. Ik vind het zeeleeuwtje op foto 6 heel erg leuk, Ank.
    Ook het portret van de reiger springt eruit.
    Mooi scherp tegen een vage achtergrond.
    Fijne zondag!

Geef een reactie

